کد خبر: ۴۹۲۳۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
رئیس سازمان دامپزشکی کشور:
«دکتر علیرضا رفیعی پور» افزود: دشمنان جمهوری اسلامی ایران حوزه جهاد کشاورزی و تامین پروتئین گیاهی و جانوری را به عنوان هدف جنگ هدفگذاری کرده‌اند...

حکیم مهر: رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: یکی از برنامه های دشمنان نظام اسلامی ایجاد اختلال و مشکل در امنیت غذایی کشور است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «دکتر علیرضا رفیعی پور» روز پنجشنبه در آیین معرفی مدیرکل دامپزشکی سمنان در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی استان، افزود: تولیدکنندگان عرصه کشاورزی، به منزله رزمندگان خط مقدم جبهه در جنگ اقتصادی با دشمنان محسوب می شوند.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران حوزه جهاد کشاورزی و تامین پروتئین گیاهی و جانوری را به عنوان هدف جنگ هدفگذاری کرده اند.

به گفته وی، جنگ نیابتی و جنگ ناوی در حد رسانه هاست و دشمنان و بدخواهان حوزه های تامین امنیت غذایی را نیز در اهداف برنامه های خود قرار داده اند.

رفیعی پور ابراز داشت: همکاری بین بخشی، ایده پردازی و داشتن خلاقیت راهکار پیشگیری، مراقبت و کنترل بیماری ها در حوزه دامپزشکی است.

وی بر اجرای راهبردهای رفع موانع تولید تاکید کرد و ادامه داد: کشور همواره در سال های گذشته مورد هجمه بدخواهان و دشمنان قرار داشته و اکنون دشمن جنگ اقتصادی را آغاز کرده و کشور در شرایطی خاص قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای راهبردهای رفع موانع تولید راهکار موفقیت کشور در شرایط فعلی است و مقام معظم رهبری نیز بر اجرای این راهبردها تاکید کرده اند.

رفیعی پور ابراز داشت: واگذاری امور به بخش خصوصی و مردم گره گشای مشکلات و بزرگترین خدمت به بهبود مراحل تولید و تامین امنیت غذایی است.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور خاطرنشان کرد: اداره کل دامپزشکی استان سمنان با داشتن همکاری بین بخشی با تمام دستگاه های خدماتی، حمایتی، بهداشتی وحکومتی، داشتن خلاقیت و ایده پردازی های ارزشمند در حوزه تشخیصی، مراقبت و کنترل بیماری در دام، طیور و آبزیان عملکرد مطلوب داشته است.

در این آیین با حضور «حبیب الله خجسته پور» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و جمعی از مسوولان سمنان، «دکتر حمیدرضاحسینی» به عنوان مدیرکل دامپزشکی استان سمنان معرفی و از خدمات «دکتر محمد سعیدی» تقدیر شد.

استان سمنان، با داشتن ظرفیت های قابل توجه، تولیدکننده حدود 45 درصد از داروهای حوزه دامپزشکی کشور است و 70 درصد از تولید گوشت مرغ و تخم مرغ سمنان به استان های همجوار ارسال می شود.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
Vet
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
1
0
واگذاری امور مرتبط با امنیت غذایی به بخش خصوصی ، و بویژه مواردی که با سلامتی جامعه انسانی کشورمان ارتباطی مستقیم دارد ، از نکاتی است که از طرف رئیس محترم سازمان دامپزشکی عنوان گردید . بی تردید ، دامپزشکان مسئول با تامین امنیت غذایی تمام تلاش خود را در این راستا بکار گرفته اند.
بکارگیری و تأیید صلاحیت حرفه ای متقاضیان در استان ها ، یکی از موارد مهم پیشرفت در دامپزشکی را گویاست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
نیازی به واگذاری نیست.
رها سازی انجام می شود و شده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
0
2
سخنان بسیار زیبایی است ولی در حد سخنرانی و شعارهای تبلیغاتی ، مسئولین ما باید از خودشان شروع کنند زمان
شعارهای تبلیغاتی به پایان رسیده و اکنون وقت عمل است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
0
2
نوشته اید «به گفته وی، جنگ نیابتی و جنگ ناوی ...»
حالا جنگ ناوی دیگه چی هست؟؟؟؟
از اصطلاحات دامپزشکی هست؟

بجای این جنگ نیابتی می توانستند در خصوص بیوسکیوریتی و بیو سیفتی صحبت کنند
نظر شما
ادامه