کد خبر: ۴۹۲۱۳


مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی در جمع اعضای اتحادیه مرغداران مرغ تخمگذار استان و کمیته تخصصی پیشگیری از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان اظهار داشت: همکاری مطلوب صورت گرفته در استان مانع بروز و شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر احمد شریعتی» که در حضور معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور سخن می گفت افزود: ما در سطح استان با هماهنگی مطلوبی  که بین اداره کل، اتحادیه، استانداری و... شرایط خوبی را طی سال های 96 و 97 داشتیم و جزء استان های بدون ریسک بیماری بودیم و تولید تخم مرغ ما همچنان ادامه داشت که این موضوع برای تولید کشور بسیار حایز اهمیت بود.

وی یادآور شد: با شرایط خاص کشور و نقل انتقالات طیور و نیز هم مرز بودن استان با دیگر کشورها ‌کسب این توفیقات فقط در سایه همکاری و تعامل همه جانبه پدیدار شد.

شریعتی گفت: با توجه به عملکرد خوبی که واکسیناسیون در برخی استان ها داشت و نیز تاکید سازمان دامپزشکی کشور بر اجرای این مهم ضروری است تا ما هم واکسیناسیون را عملی کنیم.

وی افزود: جلسه امروز با هدف بررسی این موضوع و ذکر دغدغه های فعالان این صنعت در حضور معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور انجام می شود تا دغدغه های تولیدکنندگان در حوزه طیور تخم گذار در زمینه واکسیناسیون بیماری عنوان شده و پاسخ های لازم از سوی مقامات سازمان در این خصوص ارائه شود.



نظر شما
ادامه