کد خبر: ۴۹۲۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

 

انتخاب رشته دوره دکتری بدون‌ آزمون دانشگاه آزاد اسلامی امشب در حالی به پایان می‌رسد که رشته‌های متعددی در گروه پزشکی و دامپزشکی برای داوطلبان ارائه شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از آنا،‌ انتخاب رشته دوره دکتری بدون ‌آزمون دانشگاه آزاد اسلامی ساعت ۲۴ امشب به پایان می‌رسد. پذیرش این دوره برای داوطلبان استعدادهای درخشان است. رشته‌های متعددی در گروه پزشکی و دامپزشکی است که متقاضیان می‌توانند آنها را انتخاب کنند.

در گروه دامپزشکی نیز ۱۹ رشته در معرض انتخاب داوطلبان قرار دارد که از آن میان می‌توان به رشته‌های جراحی دامپزشکی، مامایی و بیماری‌های تولید مثل دام، بیماری‌های داخلی دام‌های کوچک، بیماری‌های داخلی دام‌های بزرگ اشاره کرد.

رشته‌های رادیولوژی دامپزشکی، کلینیکال پاتولوژی دامپزشکی، پاتولوژی دامپزشکی، بهداشت و بیماری‌های پرندگان، بهداشت و بیماری‌های آبزیان، بهداشت مواد غذایی،‌ بهداشت خوراک دام، انگل‌شناسی دامپزشکی، باکتری‌شناسی، ویروس‌شناسی،‌ قارچ‌شناسی،‌ ایمنی‌شناسی، فارماکولوژی دامپزشکی، فیزیولوژی و آناتومی و جنین‌شناسی مقایسه‌ای از دیگر رشته‌های گروه دامپزشکی است.

 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
10
باید به جای عنوان «دانشگاه» کلمه «فروشگاه» جایگزین بشه
سوداگری با آینده مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
3
این وضعیت بی سر و سامانی اداره کشور رو به وضوح نشون می ده.به قدری بدون منطق کارهایی در این کشور انجام می شه آدم واقعا شک می کنه اون بالا عقلی هست؟تا تشنگی به پول و درآمد این قدر می تونه عقل ها رو کور کنه که با آینده بچه مردم بازی کنن فقط به خاطر سوداگری و پر کردن جیب.اونهایی که با این وضعیت افتضاح فارغ التحصیلان،این رشته رو انتخاب می کنن معلومه که برای کسب درآمد این رشته رو انتخاب نمی کنن!! دولت ایران اعتبار و اعتماد رو در همه زمینه ها بی کلی از دست داده!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
3
اخه حکیم مهر چرا تیتر الکی مینویسی . کی بدون ازمون بوده . رتبه اول های دانشگاها با معرفی از دانشگاه محل تحصیل پس از طی کردن مصاحبه و ارایه مستندات علمی و پژوهشی در صورت اخذ امتیازات لازم پذیرفته میشوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
3
دانشگاه آزاد اسلامی نه دانشگاه است و نه اسلامی، فقط آزاد است
نظر شما
ادامه