کد خبر: ۴۹۱۱۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

يك واحد پذيرايي در رامسر به دليل عدم رعايت مسائل بهداشتي و مصرف گوشت دام حرام گوشت پلمپ شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشكي رامسر، بازرسان بهداشتي دامپزشكي با مراجعه به يك واحد پذيرايي و نمونه برداري از مواد اوليه خام دامي بدليل مصرف غيرمجاز و غير بهداشتي مواد اوليه غذايي با دستور دادستاني اقدام به پلمپ اين واحد صنفي نمودند.

«دكتر رفيعي» در اين باره اظهار داشت: با نمونه برداري انجام شده از اين واحد و انجام آزمايشات مولكولي توسط آزمايشگاه دامپزشكي مازندران مشخص شد متصدي اين واحد از گوشت چرخ كرده اي استفاده نمود كه مخلوطي از گوشت گوسفند و گوشت حيوان حرام گوشت بوده لذا دامپزشكي به استناد مواد قانوني موجود علاوه بر جلوگيري از ادامه فعاليت اين واحد متصدي، متخلف را به مراجع قضايي معرفي كرد.

وي به شهروندان هشدار داد از انجائيكه كليه واحدهاي غذايي كه از مواد خام دامي بعنوان مواد اوليه غذايي استفاده مي كنند تحت نظارت دامپزشكي هستند درخواست مي كنيم از مراجعه به واحدهاي غير مجاز براي تامين سلامت خود پرهيز كنند.

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین ترابی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
0
2
لطفا نام واحدهای متخلف رو صریح و کامل بنویسید تا حداقل مردم گرفتار منطقه در این فواصل کم و با مشکلات اقتصادی و.... یک وعده در ماه ممکنه برن بیرون برای صرف خوراک بدانن با کی طرف هستن و اینکار از نظر قانونی بعد از تایید ازمایشگاه و حکم قاضی نه تنها هیچ منعی نداره بلکه عین ثواب و صواب است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
من هم موافقم
بعد از اثبات اتهام ، انتشار رای با مشخصات بلامانع هست.
ارزش این انتشار ، بازدارنده تر از خود حکم دادگاه هست
مهرآور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
0
0
واژه "پلمب" درست است نه پلمپ
نظر شما
ادامه