کد خبر: ۴۹۱۰۴
تعداد نظرات: ۳ نظر

معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور از اداره کل دامپزشکی استان تهران بازدید کرد.

معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور روز شنبه 21 اردیبهشت ماه در محل اداره کل دامپزشکی استان تهران حضور یافته و با مدیرکل و معاونین و پرسنل دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، «دکتر علی صفر ماکنعلی» معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان با مدیران و کارکنان حوزه های مختلف در نشستی صمیمی از مساعی کارکنان بخش های مختلف در زمینه های مختلف خدمت رسانی به مردم تجلیل و تقدیر نمود و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت و به سوالات آنها پاسخ داد.

در این بازدید، دکتر ماکنعلی ضمن قدردانی از زحمات پرسنل دامپزشکی تهران، با تشریح وضعیت فعلی و برنامه های سازمان ؛از کارکنان خواست تا همانند گذشته با همت و تلاش، سازمان دامپزشکی  را در رسیدن به اهداف عالیه یاری نمایند.

دکتر ماکنعلی اداره را همانند یک خانواده و گروهی منسجم خواند و تاکید کرد: هریک از اعضای این خانواده، نقشی منحصر به فرد و در عین حال هم راستا با اهداف عالیه سازمان بر عهده دارد که رمز دستیابی و بهره مندی از نتایج شیرین موفقیت، انجام صحیح وظایف و مسئولیت توسط هر عضو این خانواده بزرگ است.

وی در پایان تصریح کرد: پیگیر تمامی مسائل و مشکلات کارکنان در همه بخشها در چهارچوب اختیارات و قوانین سازمان خواهیم بود.

در ادامه کارکنان مشکلات،دغدغه ها و درخواست های خود را مطرح نمودند و  دکتر ماکنعلی  هم به تمامی سوالات و ابهامات آنها پاسخ روشن دادند.

  





 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
1
1
اصولا بایستی کارشناسان سازمان بایستی برای ارزیابی امور به استانها بروند و پس از دسته بندی نظرات کارشناسان ، مدیران ارشد برای حل و فصل به استانها بروند.
حالا کار سازمان برعکس شده و آب داره سربالا میره
کارشناس سازمان دامپزشکی کشور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
0
0
با سلام
معاونت بهداشتی در قالب برنامه تخصصی M&E برنامه ملی ارزيابی دقيق علمی طراحی و نهايی کرده و جزو اولويت های معاونت بهداشتی در سال 98 می باشد
ناشناس
|
France
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
0
0
دورود و خداقوت و خسته نباشید خدمت دکتر ابراهیم توکلی دوست داشتنی
نظر شما
ادامه