کد خبر: ۴۹۰۵۴
تعداد نظرات: ۷ نظر

خبرگزاری مهر نوشت:

شب گذشته مردی که با سگ‌اش در پارک محله ستارخان مشغول قدم زدن بود، بخاطر ترس یکی از شهروندان از سگ‌ او، با ضربات چاقو به آن حمله کرد.

چند ماهی می‌شود که سگ گردان‌ها در سطح شهر برای شهروندان مزاحمت‌هایی را پدید آورده‌اند. از ماجرای حمله چند سگ به دخترکی در پارک لواسان گرفته تا گزارش‌های کوچک و بزرگ مردم در خصوص وحشت از پیاده‌روهای خیابان.

این موضوع ادامه داشت تا اینکه نیروی انتظامی اعلام کرد سگ گردانی را در خیابان‌ها ممنوع اعلام کردند. به گفته مقامات انتظامی؛ مکان‌های عمومی جای سگ‌گردانی و رفت و آمد حیوانات نیست، حمل سگ در درون خودروها ممنوع است و در صورت مشاهده این موضوع، برخورد جدی پلیس با حاملان سگ در خودروها انجام می‌شود.

با این وجود هنوز هم در خیابان‌ها و پارک و بوستان‌های شهر افراد زیادی را می‌بینیم که با سگ‌هایشان پیاده روی می‌کنند.

اما روز گذشته اتفاقی عجیب‌تر از حمله این حیوان زبان بسته به آدم‌های اطرافش رخ داد. «محمد خجسته» مدیر مسؤول نشریه جریان؛ در صفحه توئیتر خود، با انتشار چند عکس از دوست خود درباره حادثه‌ای که برای او پیش آمده نوشته است: امیر محمد از رفقای علوم سیاسی ما در دانشگاه تهران است. دیروز بعد از خرید در بازار با رفیقش به خاطر اینکه فست‌فود جای نشستن نداشت و هنگام افطار بود به نزدیک‌ترین پارک محله ستارخان رفتن تا روزه اولین روز ماه رمضان را افطار کنند.

بعد از اینکه اذان؛ یک مرد با سگ اش به سمت امیر محمد و رفیقش آمد. امیرمحمد پایش را بلند کرد که سگ نزدیکش نیاید و سگ هم شروع کرد به پارس کردن! امیر محمد به سگ گفت: «زهر مار». صاحب سگ هم بدون عذرخواهی چاقوی بلندی رو از جیبش بیرون در آورد و از پشت چاقو را به کمر و نخاع امیر وارد کرد!

این موضوع در شبکه‌های اجتماعی بازتاب فراوانی داشته و بار دیگر کاربران فضای مجازی خواستار برخورد قاطع نیروهای انتظامی با این افراد شدند. حال باید دید این دستور پلیس مبنی بر ممنوع بودن سگ گردانی در خیابان‌های شهر چه زمانی به طور جدی اجرایی خواهد شد.

خبر تکمیلی: ضاربان دستگیر شدند

یک مقام مسئول در پلیس پایتخت گفت: افرادی در پارک ستارخان به علت وجود یک سگ درگیر شدند که در نهایت منجر به زخمی شدن یک نفر شد و ضاربان دستگیر شدند

این مقام مسئول با اعلام اینکه افرادی در پارک ستارخان به خاطر وجود یک سگ درگیر شدند که در نهایت منجر به زخمی شدن یک نفر شد، گفت: ضاربان دستگیر شدند.

وی افزود: شب گذشته چهار جوان در پارک ستارخان در حال غذاخوردن بودند که چند جوان دیگر نیز از سمت دیگر همراه با سگ وارد پارک می‌شوند.

یک مقام مسئول در پلیس پایتخت گفت: با پارس سگ یکی از کسانی که در حال غذاخوردن بود، واکنش نشان می‌دهد و در نهایت این جوانان با یکدیگر درگیر می‌شوند و صاحب سگ با چاقو به یکی از این جوانان حمله می‌کند که به مجروح شدن وی منجر می‌شود.

وی افزود: فرد مجروح در بیمارستان حضرت رسول (ص) بستری است و ضارب نیز با همدستانش دستگیر شده و پرونده در پلیس و مراجع قضایی درحال بررسی است.

 
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
1
3
متاسفانه فرهنگ سگ داري هم نداريم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
اما برعکس ، ادعا زیاد داریم.
حالا اگر یک نفر به اون سگ چپ چپ نگاه میکرد ، حالا برخی از افراد کم فرهنگ ، فریاد وامصیبتا سرمی دادند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
1
2
شما بگو فرهنگ چی داریم؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
3
2
یعنی میشه یکی از این سگ بازها به جان فرزندان مسئولین بیافتند بویژه قضات
تا بفهمند که چه درد و زجری داره این مسالمت و بی قانونی در این اجتماع با این حیوان داران بی فرهنگ
هر چند اگر چنین اتفاقی بیافتد دردم و بی سر و صدا ترتیب طرف را میدهند
واقعا تف بر بی فرهنگان سگ باز
منظورم با فرهنگ هاشون بنودها ، به ایشان بر نخورد
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
0
1
اين داستان بنظر جور ديگه اي مياد... كلا بازي با كلمات و الفاظ زياد داره!!! توجه كنيد مردم ديگه اون كور و كرهايي كه شما فكر ميكنيد نيستن!! شرم كنيد از اين رفتارهاي مسخره
از سگ و فلان و بهمان هم براي خودتون سوژه نسازيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
0
1
جالبه كه تمام اتفاقات غير عرف جامعه براي قشر خاصي مثل دانشجوي علوم سياسي، .......، بسيجي ميافته!!
ميدونين دليلش چيه؟؟؟ چون اينا اصولا زبونشون بيشتر از مغزشون كار ميكنه
ناشناس
|
Italy
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
0
0
«امیر محمد به سگ گفت: «زهر مار». صاحب سگ هم بدون عذرخواهی چاقوی بلندی رو از جیبش بیرون در آورد و از پشت چاقو را به کمر و نخاع امیر وارد کرد!»

بعیده اینطوری باشه. به جز زهر مار احتمالاً چیزای دیگه هم گفته یا یه کاری کرده. کسی که چاقو می زنه به فحش در حد «زهر مار» ایمنی اکتسابی داره.
نظر شما
ادامه