کد خبر: ۴۹۰۲۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
 
 

گروه دامپزشکی شهید تاجبخش بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر در مناطق سیل زده شعیبیه به خدمت رسانی پرداخت.

به گزارش حکیم مهر، «احمدرضا گیسویی» مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر گفت: دوره جدید آتش به اختیار اردوی جهادی دامپزشکی گروه جهادی شهید تاجبخش بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر به صورت مستقل و خودجوش و با کمک همه جانبه قرارگاه جهادی امام رضا استان تهران از تاریخ 9 الی 15 اردیبهشت در منطقه سیل زده شعیبیه برگزار شد.

وی افزود: ویزیت و تجویز و تزریق رایگان دارو رو در 9 روستای منطقه شعیبیه، شهرستان گوریه به شرح ابوگروا یک، ابوگروا دو، روستای یذاب، روستای شیخ حسین، روستای فارسیه دو، روستای سری دو (شیخ جاسم)، عیله یک، ابوطیور دو و عبدالسید انجام شد و دام های روستاییان و دامداران مناطق سیل زده تحت پوشش قرار گرفتند.

گیسویی در انتها افزود: امید است با اتکال به قدرت لایزال خداوندی و پشتکار دامپزشکان خستگی ناپذیر جهادی و تامین دارو از طرق مختلف، بتوانیم خدمات رایگان دامپزشکی را در آینده نزدیک و به صورت مداوم علی الخصوص در ماه مبارک رمضان به منظور پیشگیری و درمان بیماری های رایج در منطقه با قدرت بیشتر از گذشته در مناطق سیل زده انجام دهیم.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کیماسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
0
0
خدا قوت
رضا یزدانی
|
Germany
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
1
0
درود به برادر احمدرضا گیسویی و نیروهای جهادی همیشه در صحنه
رحیمی فر
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
0
1
زنده باشی دکتر جان
دکتر گیسویی یک نمونه بی بدیل از بسیجیان غیور و دریادل متخصص هستند توفیقات روز افزون این عزیز را از درگاه متعال مسالت دارم
نظر شما
ادامه