کد خبر: ۴۹۰۰۶

رئیس پلیس پیشگیری کهگیلویه و بویراحمد گفت : ۴ تا ۵ هزار دام زنده توقیف شده و کسی نیست که آن‌ها را تحویل بگیرد و محل برای نگهداری وجود ندارد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد ۲۰ آذرماه ۹۷ به صورت غیر منتظره در بازدید از سازمان صنعت، معدن و تجارت خروج دام زنده از این استان را ممنوع اعلام می‌کند که بعد از گذشت ۱۴۵ روز بی تدبیری در این تصمیم مشهود است.

بازار گوشت نا آرام بود هر روز حرف و حدیث‌ها بیشتر می‌شد و همین موضوع نیز سبب شد تا «علی محمد احمدی» به صورت سرزده از سازمان صنعت، معدن و تجارت بازدید کند تا یک تصمیم به ظن خود منطقی و چکشی با هدف کنترل قیمت‌ها رونمایی کند، تصمیمی که کارساز نبود و بعد از ماه‌ها به صورت رسمی شکست این طرح بدون پشتوانه و منطقی اعلام شود.

رئیس پلیس پیشگیری کهگیلویه و بویراحمد از این تصمیم استاندار دل پری دارد تا جایی که در نشست ستاد برداشت می‌گوید: برخی ماموران ما چوپان شده‌اند.

«سرهنگ جان‌بخش محمدی سیرت» افزود: ۴ تا ۵ هزار دام زنده توقیف شده و کسی نیست که آن‌ها را تحویل بگیرد و محل برای نگهداری وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه با این شرایط ماموران ما چوپان شده‌اند، ادامه داد: کسی که دام‌های توقیف شده را تحویل بگیرد نیست و هر دستگاه اجرایی دیگری را مسئول می‌داند.

تمامی اتفاقات رخ داده بیانگیر تصمیم غیر منطقی مسئولان و متولیان امر بوده است، زیرا باید قبل از هرگونه تصمیم باید ضمانت اجرایی طرح و زیرساخت‌های مورد نیاز بررسی شود.

مسئولانی که در ممنوع کردن خروج دام از استان شکست خوردند در جدیدترین تصمیم بنا را بر ممنوع کردن خروج گندم و جو دارند که انتظار می‌رود از هم اکنون به فکر تامین زیرساخت‌ها و تامین محل نگهداری مورد نیاز باشند.


نظر شما
ادامه