کد خبر: ۴۹۰۰۵

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از کشف هزار و ۷۳۳ کیلوگرم گوشت قرمز تاریخ مصرف گذشته از یک سردخانه محل نگهداری مواد پروتئینی در جیرفت خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «حسین سلامی» صبح سه شنبه به همراه رئیس اداره دامپزشکی و کارشناسان ذیربط در حاشیه بازدید از برخی سردخانه‌ها نگهداری گوشت و فروشگاه‌های عرضه مواد خام دامی اظهار داشت: صاحبان یکی از سردخانه‌های شهر جیرفت اقدام به نگهداری یک هزار و ۷۳۳ کیلوگرم گوشت قرمز منجمد وارداتی (گاو و گوساله) تاریخ مصرف گذشته کرده بود که دستور ضبط آنان صادر شد.

سلامی ضمن اشاره به اهمیت سلامت سبد غذایی مردم، هشدار داد: مراکز عرضه مواد غذایی که بهداشت را رعایت نکنند مورد اعمال قانون قرار می‌گیرند و برای آنها تشکیل پرونده می‌دهیم و در نهایت با نظر کارشناسان شبکه بهداشت و دامپزشکی و سایر کارشناسان ذیربط و تشخیص قاضی این مراکز پلمب می‌شوند.

وی عنوان کرد: در این رابطه افراد متخلف به دادسرا عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت احضار شده‌اند.

طرح ارتقای امنیت غذای در سال ۱۳۹۳ با هدف ایجاد امنیت غذایی و خوراکی برای شهروندان و من باب وظیفه مدعی العموم توسط دادستانی کرمان برای اولین بار در کشور راه اندازی و با رصد مستمر و بازدیدهای سر زده قضات و هیئت عالی به صورت دائم مراکز عرضه غذایی رادر سراسر شهرهای استان کرمان مورد بازدید قرار می‌دهند.

 

نظر شما
ادامه