کد خبر: ۴۸۹۸۹

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مرغ آلوده که به اسم مرغ محلی روانه بازار استان و به فروش می‌ رسند، عنوان کرد: این مرغ ها کانون انواع بیماری‌ها هستند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «رضا زیرایی» مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد در بخشی از سخنان خود با اشاره به مرغ آلوده که به اسم مرغ محلی روانه بازار استان و به فروش می‌ رسند، عنوان کرد: این مرغ ها کانون انواع بیماری‌ها هستند، اما متأسفانه این گوشت روزانه در سطح استان عرضه می‌شود. متأسفانه گوشت‌ آلوده این مرغ ها در برخی رستوران‌های شهر یاسوج هم عرضه‌شده است.

زیرایی بیان کرد: در این رابطه مدیر رستورانی، گوشت این مرغ‌ها را خریداری کرده و به اسم مرغ محلی به دست مشتری می‌داد اما با بازرسی‌های صورت گرفته مشاهده کردیم که ظاهر این گوشت مرغ به مرغ های بیمار و ناسالم بیشتر شبیه است تا مرغ محلی؛ مرغ محلی کوچک است اما گوشت مرغ آلوده پخته‌ شده قالب مرغ محلی را ندارد.

وی تاکید کرد: بعد از پیگیری‌ها متوجه شده‌ایم که منبع تأمین این رستوران همین گوشت مرغ آلوده است که هر مرغ را 12 هزار تومان خریداری می‌کرد گوشت مرغی که حتی دامپزشکی تائید نمی‌کند و باید معدوم شود، در رستوران‌ها به نام مرغ محلی به قیمت 90 تا 100 هزار تومان به خورد مردم می‌دهند و متأسفانه برخی از رستوران‌های شهر یاسوج از این گوشت مرغ‌های آلوده استفاده می‌کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم باید آگاه باشند و مهارت‌های خرید در تهیه کالاهای اساسی و خدماتی بالا برود، در صورت مشاهده تخلفات شماره تماس 135 برای ثبت شکایات در دسترس شهروندان است.

 
نظر شما
ادامه