کد خبر: ۴۸۹۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
در ششمین جشنواره آموزش دانشگاه تهران:
در بخش دیگری از این جشنواره، «دکتر ایرج نوروزیان»، استاد پیشکسوت دانشکده دامپزشکی سخنانی را ایراد کردند...


حکیم مهر: 47 استاد دانشگاه تهران دیروز در ششمین جشنواره آموزش این دانشگاه معرفی و از سوی رییس دانشگاه تجلیل شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، ششمین جشنواره آموزش دانشگاه تهران روز سه شنبه با حضور «دکتر محمود نیلی احمدآبادی» رییس دانشگاه، هیات رییسه و جمعی از استادان پیشکسوت در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد.

دکتر محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران، در این مراسم با اشاره به توانمندی‌‌های دانشگاه تهران در زمینه‌های مختلف گفت: باید به این نکته توجه شود که توانمندی‌ها و عظمت این دانشگاه چگونه می‌تواند بهتر متبلور شود تا بخش‌های دانشگاه در کنار هم قدرت و توانمندی بیشتری را خلق کنند.

«دکتر سید حسین حسینی»، معاون آموزشی دانشگاه تهران در ابتدای جشنواره ضمن بزرگداشت هفته معلم و مقام استاد گفت: در این جشنواره به صورت نمادین تعدادی از اعضای هیأت علمی دانشگاه مورد تجلیل قرار خواهند گرفت که از هر کمیسیون یک نفر به عنوان پیشکسوت و هم‌چنین حدود ۴۷ نفر از اعضای هیأت علمی نیز به‌عنوان برگزیدگان جشنواره آموزش تقدیر خواهند شد.

در بخش دیگری از این جشنواره دکتر ابوالقاسم مهدویه مزده، استاد دانشکده اقتصاد، دکتر ایرج نوروزیان، استاد پیشکسوت دانشکده دامپزشکی و دکتر خلیلی، استاد پیشکسوت پردیس کشاورزی و منابع طبیعی پیرامون اهمیت آموزش و جایگاه ویژه دانشگاه تهران در آموزش عالی سخنانی را ایراد کردند.

در پایان مراسم ششمین جشنواره آموزش دانشگاه تهران از استادان پیشکسوت، اعضای هیأت علمی برگزیده، مدیران، معاونان و کارشناسان برتر آموزشی تقدیر به‌عمل آمد.

در این مراسم در حوزه دامپزشکی از استاد پیشکسوت «دکتر ایرج نوروزیان» استاد دانشکده دامپزشکی تقدیر شد.

همچنین، از «دکتر افشین رئوفی» و «دکتر بهنام مشگی» از دانشکده دامپزشکی نیز به عنوان اعضای هیأت علمی برگزیده تقدیر بعمل آمد.

 


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
0
0
ظاهرا جوانان هنوز هیچ جایگاهی در دامپزشکی ندارند . و فقط ما یک نگاه گذشته نگر داریم نه یک نگاه آینده نگر
پاسخ ها
خودی
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
این تجلیل به صورت نمادین بود ولی تصور میفرمایید جناب دکتر نوروزیان به چه علت در ایران حضور دارند؟ ایشون با همه تلخی هایی که ما براشون درست کردیم احساس مسئولیت کردند و در ایران حضور دارند.
میوه ثمراتشون رو در دانشگاها و صنعت و سفیرانشون در خارج کشور کارنامه میبینم که قابل تقدیره و در آینده ایران این افراد میتونند تاثیر بذارند اگر بخوان برگردند و ما هم بهشون کمک کنیم.... موقعیت فعلیشون مناسبه تا از باقی *ما بهشون آسیبی نرسه
دکتر نوروزیان جز آخرین نفراتی هستند که به معنای واقعی استاد هستند و اخلاق استادی دارند، ما در دانشگاه استاد عالی زیاد داریم ولی استاد واقعی ندیدیم، حسرتش قابل توصیف نیست
نظر شما
ادامه