کد خبر: ۴۸۹۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر


مجروحی که در جاده دالاهو - سرپل‌ذهاب مشاهده بود، بر اثر اصابت گلوله اسلحه شکاری به جمجه‌اش و شدت جراحات وارده، تلف شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، روز گذشته یک خرس نر قهوه‌ای حدود 25 ساله در جاده دالاهو - سرپل‌ذهاب (منطقه ناودار دالاهو) با وضعیت جسمی نامناسب در برخورد با سواری سمند، مجروح شد.

پس از حضور نیرو‌های محیط زیست در محل، شواهد اولیه زخمی شدن خرس مذکور از ناحیه 2 دست و دندان دال بر تصادف با خودرو بود در همین راستا پس از انتقال به کرمانشاه، اداره‌کل محیط زیست استان شرایط را را برای انجام مراحل تشخیصی و درمانی به کلینیک حیات‌وحش پردیسان فراهم کرد و خرس قهوه‌ای برای مداوا شب گذشته به تهران منتقل شد.

پس از انجام رادیوگرافی در دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران، تیم دامپزشکی با صحنه دردناک و شگفت‌انگیزی مواجه شدند، وجود بیش از 100 عدد ساچمه اسلحه شکار در ناحیه سر و دست چپ، که همین خرس را زمین‌گیر کرده بود.

آن‌طور که «دکتر ایمان معماریان»، دامپزشک مرکز بازپروری حیات‌وحش پردیسان، در گزارش خود آورده است، این خرس نر از ناحیه سر و دست چپ هدف گلوله اسلحه شکاری (ساچمه و چارپاره) قرار گرفته و بر اثر عوارض ناشی از اصابت گلوله از زیستگاه خود به سمت پایین دست حرکت کرده و نهایتا وسط جاده روی زمین افتاده است.

هیچ آثاری از شکستگی در بدن جانور وجود ندارد و به احتمال فراوان برخورد خودرو با آن جراحاتی را در پی نداشته است.

گفتنی است، این خرس مجروح پس از انتقال به تهران به علت اصابت گلوله اسلحه شکاری به جمجه‌اش، بر اثر جراحات وارده از بین رفت.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یکی ایرانی
|
Belgium
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
0
0
ملت حیوان آزار لیاقت همون بنزین ۲۵۰۰ و دلار ۱۵۰۰۰ هزار تومان را دارد.
نظر شما
ادامه