کد خبر: ۴۸۸۶۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور گفت: با تلاش‌های انجام شده، خوشبختانه اکنون ایران در تولید وتامین انواع واکسن‌های مورد نیاز دام و طیور درکشور خودکفا شده ونیازی به واردات ندارد.

به گزارش حکیم مهر، «محمدرضا صفری» در حاشیه آئین گرامیداشت روز جهانی دامپزشکی وتجلیل از دامپزشکان نمونه مازندران اظهار داشت: تاکنون در تأمین واکسن‌های مربوط به بیماری‌های خاص در دام و حتی طیور مشکلی در عرضه وجود نداشته و به خوبی در این بخش در کشور مدیریت شده است.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور همچنین به اولویت‌های جدی این سازمان برای واکسینه کردن دام‌ها در کشور اشاره کرد و گفت: از سال گذشته توسعه واکسیناسیون آنفولانزای پرندگان آغاز شده و دستاوردهای خوبی داشته و امسال نیز به طور جدی ادامه خواهد یافت.

صفری ادامه داد، در حوزه تب مالت نیز سازمان نظام دامپزشکی کشور به عنوان مجری برنامه و سیاست‌های ابلاغی سازمان دامپزشکی، دام‌ها را تحت معاینه و اولویت خود قرار خواهد داد.

وی اضافه کرد که حدود ۸۰ میلیون دام سبک شامل گوسفند و بز، ۸ میلیون رأس گاو وگاو میش و همه طیور گوشتی و تخم گذار علیه تب مالت و آنفولانزا واکسینه خواهد شد.

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
1
2
تمامی وظیفه حاکمیتی داره واگذار میشه خدا کنه به صلاح باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
اینها زمینه سازی برای از سر باز کردن دامپزشکی از بودجه عمومی کشور و انداختن هزینه ها به گردن دامپزشکان و دامداران و مردم عادی است و بعضی ها چه با افتخار به استقبال آن رفته اند !!؟؟
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
0
2
اول تعرفه واکسیناسیون رو ببرید بالا
نظر شما
ادامه