کد خبر: ۴۸۸۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
 
 

 «دکتر علیرضا رفیعی پور» روز گذشته پس از حضور در اداره کل دامپزشکی استان قزوین، به اداره دامپزشکی شهرستان رفت و با رئیس و کارکنان مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین، روز گذشته در حاشیه مراسم روز جهانی دامپزشکی، دکتر علیرضا رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور و مدیر کل دامپزشکی استان قزوین به اداره دامپزشکی شهرستان قزوین مراجعه و از نزدیک با کارکنان این اداره دیدار و گفتگو کرد.

دکتر رفیعی پور در این بازدید ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و عرض خدا قوت به تک تک همکاران اداره دامپزشکی شهرستان قزوین با حضور در هر یک از واحدهای اداری در جریان نحوه انجام وظایف اداری  قرار گرفته و خواستار انجام وظایف به نحو مطلوب توسط همکاران شد.

دکتر علیرضا رفیعی پور در این بازدید بر ضرورت حمایت از تولید کنندگان تاکید کرد و افزود: خدمات در زیر مجموعه های دامپزشکی می بایست به گونه ای باشد که ضمن اعمال ضوابط بهداشتی و توجه به بهداشت و سلامت جامعه، تولیدکنندگان دغدغه ای برای تولید نداشته باشند.

گفتنی است شهرستان قزوین مشتمل بر 5 بخش است که  مرکز این شهرستان شهر قزوین و دارای 5بخش به نام های مرکزی، رودبار الموت، رودبار شهرستان، طارم سفلی و کوهین است.

قزوین به دلیل قرار گرفتن در مسیر محورهای مواصلاتی جنوب به شمال و شرق به غرب کشور  از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در عدم پیشگیری و کنترل بیماریهای دام و طیور در این منطقه می تواند موجب شیوع بیماری در کل کشور شود.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
0
0
به استحضار میرسونم در مدت حدود 20 سالی که در اداره دامپزشکی شهرستان قزوین خدمت میکنم برای اولین بار بود که رییس سازمانی از اداره شهرستان قزوین بازدید نمودند و علیرغم فشردگی کارهایی که در همانروز پیش رو داشتند برای همکاران اداره وقت گذاشتند از تمامی واحدها و اتاقهای اداره بازدید نمودند و با کلیه همکاران روبوسی و احوالپرسی کردند و عملکردشون را مورد ارزیابی قرار دادند . که در همین جا لازم میدونم از این اقدام کتر رفیعی پور که تا کنون در اداره شهرستان قزوین مسبوق به سابقه نبوده تقدیر و تشکر نمایم .
نظر شما
ادامه