کد خبر: ۴۸۸۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

استاندار ایلام گفت: اتحادیه مرغداران ایلام با وجود توافقات و حمایت ها به تعهد خود عمل نکردند و همین مساله موجب بروز مشکل در بازار مرغ استان شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «قاسم سلیمانی دشتکی» در نشست ستاد تنظیم بازار اظهار داشت: قرار شد که کشتارگاه به اتحادیه مرغداران واگذار، نهادهای یارانه ای تأمین و یک میلیارد تومان قرض الحسنه از محل صندوق به آنان پرداخت شود که بر اساس توافق مرغ استان را با قیمت مصوب تأمین و در اختیار مردم قرار دهند اما متأسفانه علی رغم همه حمایت‌ها، اتحادیه مرغداران به قول خود عمل نکردند.

وی ادامه داد: آقای دادستان مدعی العموم و پیگیر حق مردم هستند و اگر جایی تخلف باشد رسیدگی می‌کنند.

وی افزود: باید مدیران در تصمیم گیری مواظب باشند و اجازه سو استفاده به کسی ندهند و من از مدیری که ضعیف باشد، حمایت نمی‌کنم و از دادستان می خواهم که حرمت مدیران شکسته نشود البته به شرط آنکه مدیران حریم خود را حفظ کنند و به وظایف خود به دقت عمل کنند.

سلیمانی دشتکی با ذکر این مهم که از مدیران تا مادامی که تخلفی نداشته باشند حمایت می‌کنیم، اضافه کرد: کسی که مسئولیت می‌پذیرد باید پای کار باشد و البته ما از مدیری که ضعیف باشد حمایت نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: مسئولیت قانون اجازه می‌دهد که کشتارگاه از اتحادیه مرغداران سلب و به افرادی که اهلیت دارند واگذار شود.

وی همچنین در خصوص تأمین گوشت مرغ ایلام نیز گفت: دستگاه‌های مربوطه موظف هستند تا تعیین تکلیف وضعیت کشتارگاه از استان‌های همجوار گوشت مورد نیاز را تأمین کنند.

وی همچنین از نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی خواست که از خروج مرغ استان به خارج از استان جلوگیری شود.

استاندار ایلام گفت: انتظار من از مدیران این است که بحث نظارت و حضور در صحنه را انجام دهند و از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکنند.

گفتنی است که در این نشست مصوب شد که کمیته‌ای متشکل از تعزیرات، صنعت، معدن، جهادکشاورزی، دامپزشکی و نیروی انتظامی تشکیل و پیگیر شوند اگر مرغداری مرغ برای عرضه به بازار دارد و ممانعت می‌کند به عنوان محتکر تحویل تعزیرات شود.

همچنین این کمیته ظرف مدت سه روز نحوه واگذاری کشتارگاه ایلام و فعال شدن آن را پیگیری و نتیجه را اعلام کند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
France
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
0
0
بهتره یه نگاه به دور و اطراف بندازند جناب استاندار.
جناب استاندار تمام اون محتکرین از دید شما امروز بخاطر افکار افرادی همچون شما تهران مقابل وزارت صمت با پای خود آمده بودند تا بازداشتشان کنید.
آقای استاندار اونایی که امروز محتکر خطاب میفرمایید رو رهبر انقلاب همیشه تولید کننده خطاب کردند.
نظر شما
ادامه