کد خبر: ۴۸۸۰۳

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه و رسیدگی به مشکلات واحدها تولیدی بویژه صنعت دام و طیور در اولویت برنامه مدیران باشد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «سیده حمیده زرآبادی» در مراسم روز جهانی دامپزشکی که با حضور «دکتر علیرضا رفیعی پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر اسحاقی» رئیس مؤسسه واکسن سرم سازی رازی، «عبدالمحمد زاهدی» استاندار قزوین، «داود محمدی» نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، «مهندس فاطمه خمسه» رئیس سازمان جهاد کشاورزی، «دکتر حمید زینالی» مدیر کل دامپزشکی و مدیران کل دستگاه‌های وابسته و اتحادیه و تعاونی‌های دام و طیور استان در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: تأمین نهاده‌های دامی یکی از مهمترین درخواست‌های واحدهای تولیدی است که باید با جدیت بیشتر دنبال شود.

وی افزود: اهمیت و جایگاه واکسیناسیون در تأمین سلامت دامی و تحقق امنیت زیستی و امنیت غذایی و ایجاد سلامت جوامع انسانی امری بدیهی است.

زرآبادی تصریح کرد: استان قزوین جایگاه مناسبی در تولید محصولات دامی دارد و علاوه بر تأمین نیاز داخلی استان، نیاز مربوط به استان‌های دیگر را هم تأمین می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: اقدامات و برنامه‌های خوبی در استان برای مقابله و کنترل بیماری آنفلوآنزای پرندگان انجام شده که باید ادامه یابد.

نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در ادامه به اهمیت واکسیناسیون در صنعت طیور اشاره کرد و گفت: واحدهای تولیدی نقش مؤثری در اجرای طرح واکسیناسیون دارند و همانطور که به واکسیناسیون توجه خاص داریم باید لایه‌ها و زنجیره‌های دیگر را نیز مد نظر قرار دهیم.

زرآبادی اضافه کرد: این لایه‌ها و زنجیره‌های تولید درخواست‌ها و خواسته‌هایی دارند که باید به آنها توجه شود چون آنها سهم بزرگی در موفقیت طرح واکسیناسیون طیور دارند.

 

 
نظر شما
ادامه