کد خبر: ۴۸۷۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
 
 

در حاشیه گردهمایی مسولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه ادارات کل دامپزشکی استان های سراسر کشور در مشهد، مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی با رئیس مجمع نمایندگان استان دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی، «دکتر حمید بنایی» رییس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در این دیدار گفت: از خدمات دامپزشکی در ارتقای بهداشت عمومی قدردانی می کنم و هرگاه در حوزه انتخابیه هستم به ادارات سرکشی می کنم و از نزدیک دغدغه ها را پی گیری می کنم.

وی افزود: آمادگی دارم تا موضوعات مختلف از جمله اعتبارات مورد نیاز، نیروی انسانی و ... حوزه دامپزشکی را در مجلس پیگیری نمایم.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم رسیدگی و توجه بیشتر در بخش های مختلف به شبکه دامپزشکی گناباد و بجستان در جهت کاستن از مخاطرات دامی و پیشگیری از بیماری های دام و طیورتاکید کرد.

بنایی گفت: اگر رتبه های بالای کشوری در تولید انواع گوشت و فرآورده های خام دامی را داریم، نتیجه زحمات نهادهایی نظیر دامپزشکی است.

مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی نیز در این دیدار گفت: همواره درخواست تخصیص ۵ درصد اعتبارات سلامت را داشتیم تا در حوزه پیشگیری صرف شود ولی تا کنون این مهم محقق نشده است.

 «دکتر احمد شریعتی» افزود: با کمبود اعتبارات و منابع انسانی روبرو هستیم اما اجازه ندادیم سرمایه دام و طیور استان به مخاطره بیفتد.

وی به مخاطرات بیماری های مشترک در ابعاد سیاسی، اقتصادی و اجتماعی تاکید کرد و توجه به دامپزشکی را سبب کاهش این مخاطرات دانست .
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
0
0
دکتر شریعتی خسته نباشید اما ای کاش جلسه ای هم با اعضای کمسیون کشاورزی مجلس میگذاشتید چون در واقع تو مجلس بیشتر این افراد درباره دامپزشکی اضهار نظر میکنن
نظر شما
ادامه