کد خبر: ۴۸۷۶۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

جلسه مسئولین فنی واحدهای مرغداری استان تهران برگزارشد. دراین جلسه بر ضرورت ساماندهی و انجام به موقع شرح وظایف مسئولین فنی مرغداری مطابق با قوانین سازمان دامپزشکی تاکید شد

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، جلسه ای در مورخ 3/2/1398 به ریاست دکتر واعظی مدیر کل دامپزشکی استان تهران و با حضور رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای طیور استان و مسئولین فنی واحدهای مرغداریهای استان و همچنین روسای ادارات دامپزشکی شهرستانها درمحل سالن جلسات اداره کل تشکیل شد.

دراین جلسه بر ضرورت ساماندهی و  انجام به موقع شرح وظایف مسئولین فنی مرغداری مطابق با قوانین سازمان دامپزشکی تاکید شد.

در ادامه «دکتر واعظی» ضمن خوش آمد گویی گفت: مسئولین فنی واحدهای مرغداری ملزم به رعایت دستورالعمل های و قوانین سازمان دامپزشکی بوده و نظارت برعملکرد آنها برعهده اداره دامپزشکی می باشد.

وی یادآور شد: در واقع مسئولین فنی مرغداریها به عنوان نماینده سازمان دامپزشکی کشور در واحدهای مربوطه بوده و به عنوان تضمین کننده وضعیت بهداشتی واحد و تامین بهداشت جامعه عمل می نماید و رعایت تمامی دستورالعمل هایی که از طرف اداره دامپزشکی ابلاغ میشود الزامی میباشد.

 

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
India
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
0
1
ایا زمان رو راست بودن با خودمون نرسیده؟ فقط دستورالعمل های نمادین و نمایشی! هر اتفاقی در فارم حادث بشه یا خوشایند شبکه محترم نباشه انگشت اتهام و تهدید همیشگی در باره اتفاقات نیوفتاده شامل حال ما مسئولین فنی میشه ولی در صورت گزارش مشکلات و متعاقب اون قطع حقوق و مشکل با کارفرما باز هم به دلایل نا معلوم مقصر مسئول فنی هست و هیچ حمایتی از طرف سازمان شامل حال ما نمیشودو پاسخ نهایی نبود اهرم فشار برای مجبور کردن تولید کننده برای تبعیت از قوانین هست!
پاسخ ها
مسیول فنی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
هر صنعتی همینه دانشگاه های علوم پزشکی و شبکه بهداشت دیواری کوتاه تر از مسئول فنی پیدا نکردن همیشه طلبکارن و بیشترین فشار رو به مسئول فنی وارد میکنن ولی هیچ امنیت شغلی براش در نظر نمیگیرن حتی وقتی حقوق هم کارفرما نمیده میگن به ما مربوط نیست برو اداره کار شکایت کن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
1
0
تو استان ............. مسئول فنی تلفات انفلوانزا واحد را گزارش نکرده پروندش فرستادن نظام ، هیئت بدوی تبرئه کرده نوشته تو حیطه وظایف مسئول فنی نبوده.....
دکتر حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
0
2
نماینده شما هستند درست . اما حقوق این افراد چرا دست کارفرمایی است که باید از طرف شما بر آن نظارت کنند ؟ این قانون عقلایی است ؟
سه حالت داره یا عیب کار رامیدانید و خودتان را به ندانستن میزنید ، یا عیب کار را نمیدانید ، یا عیب را میدانید و کاری از دستتان ساخته نیست ، درهر سه حالت وای به حال مسئولین فنی و جامعه در این دنیا و وای به حال شما در آن دنیا . موفق باشید.
نظر شما
ادامه