کد خبر: ۴۸۷۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
 
 

دادستان مرکز استان مازندران از دستگیری سارقین احشام روستاییان در شهرستان میاندرود خبر داد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از میزان، «حسینی عالمی» اظهار کرد: این سارقین که سابقه چندین فقره سرقت را نیز در پرونده خود دارند با تیراندازی به احشام در جنگل و قطعه قطعه کردن آنها، نسبت به خارج نمودن احشام اقدام می‌کردند .

این مقام قضایی ادامه داد: با توجه به اهمیت مساله، موضوع در دستور کار دادستانی شهرستان میاندرود قرار گرفت که نهایتا با کشف یک فقره سرقت مشابه و ارجاع پرونده جهت رسیدگی در شعبه دادستانی با صدور دستور فوری از سوی معاون دادستان میاندرود، دو تن از متهمین دستگیر شدند .

حسینی عالمی در خصوص نحوه انجام عملیات دستگیری مجرمین اظهار کرد: سارقین به جنگل دارابکلا حوالی روستای سنه کوه مراجعه نموده و با دیدن یک راس گاو به حیوان تیراندازی کرده و در حال قطعه قطعه کردن آن بودند که اهالی روستا با شنیدن صدای شلیک گلوله به سمت صدا رفته و سارقین نیز به محض دیدن مردم اقدام به فرار با خودروی نیسان کردند .

این مقام قضایی ادامه داد: اهالی روستا با موتور، سارقین را تعقیب کردند که در پی آن سارقین اقدام به تیراندازی به مردم کرده و در ابتدای روستا از خودرو پیاده و متواری شدند .

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران خاطرنشان کرد: با شناسایی مالک خودرو و انجام اقدامات پلیسی دو متهم فوق الذکر دستگیر و پس از اخذ اظهارات، قرار مناسب برای آن‌ها صادر شد .

حسینی عالمی خاطرنشان کرد: با اعطای نیابت قضایی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بابل، اقدامات لازم برای دستگیری دیگر متهمین متواری نیز در دست اقدام است .

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
0
1
صد رحمت به پدر سارقین گاو طرف ما گیلانیها، بنده خداها گاو ما رو محترمانه سوار نیسان میکنند میبرند در یک محل امن از چند روزی پذیرایی گرم میکنند اگر گاو شیری باشه یعنی ماده و به ویژه آبستن، ازش نگهداری میکنند و اگر گاو نر باشه تازه با عطوفت کامل ذبحش میکنند!
نظر شما
ادامه