کد خبر: ۴۸۷۳۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

مدیر کل دامپزشکی استان قزوین گفت: مراسم گرامیداشت روز جهانی دامپزشکی با حضور رئیس و مدیران کل سازمان دامپزشکی کشور در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «دکتر حمید زینالی» اظهار کرد: آخرین شنبه ماه آوریل «۷ اردیبهشت ماه» از سوی مجامع بین المللی تحت عنوان روز جهانی دامپزشکی نامگذاری شده است که هرساله شعاری نیز برای آن در نظر گرفته می‌شود.

وی تصریح کرد: شعار روز جهانی دامپزشکی در سال ۲۰۱۹ «ارزش و جایگاه واکسیناسیون» است و با توجه به اینکه استان قزوین به عنوان استان پیشرو در واکسیناسیون آنفلوانزا مطرح بوده و عدم مشاهده بیماری آنفلوانزا در استان طی سال گذشته، پیشنهاد شد که مراسم بزرگداشت روز جهانی دامپزشکی در استان قزوین برگزار شود.

زینالی بیان کرد: مراسم ملی روز جهانی دامپزشکی با حضور رئیس و معاونین و مدیران کل سازمان دامپزشکی کشوروتعدادی از ادارات کل، رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، مدیران ارشد وزارت خانه‌های جهاد کشاورزی و بهداشت و درمان و آموزش پزشکی همچنین استاندار و مدیران استانی و نمایندگان تشکلهای بخش خصوصی، روز شنبه ۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۳ در محل سالن اجتماعات شهدای سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار خواهد شد.

وی در پایان یاد آور شد: با توجه به جایگاه استان قزوین در صنعت طیور کشور، خوشبختانه در یکسال گذشته با همکاری مدیران واحدهای پرورش طیور، انجام به موقع واکسیناسیون علیه بیماری آنفلوانزا و رعایت ضوابط بیوسکیوریتی موردی از بیماری آنفلوانزا در استان قزوین مشاهده نشد.

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
0
0
یادی هم از واکسیناتورهای زحمت کش که درخط مقدم هستن وبدون بیمه وسختی کار وتعرفه های به روز این روزها درسخترین وضعیت معیشتی هستند بکنید.همکاران واکسیناتور واقعا خسته نباشید وخداقوت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
0
2
با کدوم پایش معلوم شد که بیماری نبوده! همه چیز خنده دار شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
مرغدارها خیلی کارشون راحت شده. قبلاً اگه درگیر میشدن خیلی طوفانی تلفات می دادن و فوقش تا یکی دو هفته طول می کشید تا تموم گلشون از بین بره. پس باید سریع تر یه فکری بحالش می کردن و بالاخره مجبور می شدن بیماری رو گزارش کنن. الان با واکسنی که زدن وقتی درگیر می شن تلفات زیادی نمیدن و خیلی راحت و بدون دغدغه و با حوصله وقتیکه حسابی رس گله رو کشیدن، گله رو بار می زنن و بدون اطلاع هرجا که دلشون بخواد می فرستن. اداره هم میگه هیچ بیماری ای نیست!
نظر شما
ادامه