کد خبر: ۴۸۷۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر


مدیرکل دامپزشکی استان قم باحضور در دفتر رئیس مجلس و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با ایشان دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قم، مدیرکل دامپزشکی استان به اتفاق رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قم و رئیس اداره بهداشت عمومی و موادغذایی این اداره کل با حضور در دفتر رئیس مجلس و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با ایشان دیدار و گفتگو نمودند.

دراین دیدار «دکتر رفیعی» مدیرکل دامپزشکی استان قم گزارشی از وضعیت بهداشتی دامداریها و مرغداریهای استان ارائه و اعلام نمودند ، درسال 97 با مجموعه اقدامات بهداشتی و هماهنگی بین بخش صورت گرفته درقالب 5 کمیته هماهنگی و پیشگیری آنفلوانزا برنامه ریزی و پیگیری صورت گرفت که خوشبختانه هیچ واحد صنعتی مرغداری استان درگیربیماری نشدند.

مدیرکل دامپزشکی استان، درادامه افزود، با اقدامات انجام گرفته در مجتمعها و بخش جعفریه بیماری تب برفکی نیز درسال 97 نسبت به سال قبل 51 درصد کاهش داشت.

وی اظهارداشت، بیماری بروسلوز 50 درصد ، بیماری آبله 60 درصد درسال 97 نسبت به سال 96 کاهش داشته است.

«دکتر لاریجانی» ضمن ابراز مسرت از موفقیتهای صورت گرفته درسال 97 توسط دامپزشکی استان، درخصوص تراکم مرغداریها در استان سوالاتی مطرح کردند که در این راستا مدیرکل دامپزشکی استان پاسخ لازم را بخصوص در برنامه های اجراشده از جمله: ممیزی واحدهای مرغداری در جهت اصلاح ساختار بهداشتی، الزام کلیه واحدهای مرغداری به واکسیناسیون و تعویق زمان جوجه ریزی در مرغداریهای پر تراکم را ارائه نمودند.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
0
1
ای کاش درباره افزایش بودجه سازمان دامپزشکی هم صحبت کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
0
0
ماده ی 19 و ضابط فضایی کردن مسئولین فنی بهداشتی مهمتره
نظر شما
ادامه