کد خبر: ۴۸۷۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر


شاید تعجب کنید اگر بگوییم یکی از خاطره انگیزترین نوازنده های موسیقی پاپ یعنی پیام صالحی در رشته دامپزشکی درس خوانده است. او اولین بار با گروه آریان به شهرت رسید اما اکنون نوع فعالیت خود را تغییر داده و در موسیقی فعالیت جدی ندارد.

پایگاه خبری فردا، «دکتر پیام صالحی» متولد سال ۱۳۵۳ است و از دورانی که سن بسیار کمی داشته است وارد حوزه موسیقی شده است. ورود او به حوزه موسیقی کاملاً بر اثر علاقه ای بوده که او داشته است.

در طی دوران نوجوانی و از دبیرستان توانست با برخی از سازها و نیز پیانو کار کند.

در ایامی که محمدرضا گلزار به شهرت فراوان رسیده بود پیام صالحی در سن حدود بیست و دو سالگی با او آشنا شد اما پس از چندی به سربازی رفت

شاید بتوان گفت حوالی ۲۵ سالگی مهمترین اتفاق پیام صالحی افتاد و آن هم آشنایی با علی پهلوان بود. خواننده ای که بعدها با پیام صالحی و دیگران یکی از مهمترین گروههای پاپ ایران را تشکیل دادند گلزار نیز یکی از اعضای گروه آریان بود.

با منتشر کردن آلبوم گل آفتابگردون گروه آریان اعضای این گروه از جمله پیام صالحی به شهرت زیادی رسیدند. حضور همخوانان زن در این گروه یکی از پر سر و صداترین اتفاقات آن ایام بود.

با این حال گروه آریان به دلایل مختلف سال ۹۳ از بین رفت و اعضای آن از یکدیگر جدا شدند.

پیام صالحی نیز به آمریکا رفته و به طراحی داخلی مشغول شد او در این کار شهرت زیادی کسب کرد و توانست موفقیت خوبی در این راه کسب کند.

پیام صالحی ازدواج کرده و متاهل است او صاحب یک فرزند نیز هست.

انتشار یک آلبوم از پیام صالحی باعث سر و صدای زیادی شد و برخی بیان کردند که او می‌خواهد اعتبار آریان را برای خود بردارد. با این حال این مسئله را تکذیب کرد و به موسیقی ما گفته بود که تنها یک سری سوءتفاهم‌ها میان آنها وجود دارد.

پیام صالحی با گلزار نیز همکاری‌هایی داشته است و حضور در کنسرت گلزار یکی از اتفاقات جالب زندگی کاری او بود.با این حال این اتفاق باعث شد که برخی از اعضای گروه آریان به استفاده از آهنگهای این گروه توسط او اعتراض کنند

 


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یاس
|
United States of America
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
1
2
الان این نگاهی به زندگی ایشون بود؟
خب بالاخره چی شد؟!!!!
نظر شما
ادامه