کد خبر: ۴۸۷۲۳
تعداد نظرات: ۹ نظر


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت اعلام کرد که راه‌اندازی داروخانه دامپزشکی در برنامه‌های سال جاری این دانشگاه قرار دارد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از آنا، «دکتر ابراهیم خراسانی‌پاریزی» برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت در سال جاری را تشریح و اظهار کرد: توسعه و تجهیز آزمایشگاه‌ها، استانداردسازی آنها برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای و راه‌اندازی داروخانه دامپزشکی از جمله برنامه‌های این واحد دانشگاهی در حوزه پژوهش برای سال جاری است.

وی پیگیری توسعه رشته‌های تحصیلی این واحد دانشگاهی در حوزه تحصیلات تکمیلی و پیگیری توسعه مدارس سما به‌ویژه راه‌اندازی مدارس سما در رابر را از برنامه‌های  آینده این دانشگاه در حوزه آموزشی دانست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت توجه بیشتر و عمیق‌تر به جلسات فرهنگی استادان، دانشجویان و کارکنان و برگزاری کرسی‌های نظریه‌پردازی در حوزه استادان و دانشجویان را از برنامه‌های مهم حوزه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت در سال جدید معرفی کرد.

خراسانی‌پاریزی پیگیری توسعه کاشت گل‌محمدی در دیگر اراضی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت، کاشت درخت زیتون و زیرکشت‌بردن قسمتی از اراضی این واحد دانشگاهی با کشت زعفران را در راستای کسب درآمدزایی غیرشهریه از برنامه‌های حوزه اداری و مالی عنوان کرد.

وی در توضیح دستاوردهای حوزه پژوهش این دانشگاه در سال ۹۷، خرید و تجهیز متناسب آزمایشگاه مورد نیاز رشته دامپزشکی و بهره‌برداری از کلینیک دام کوچک و طیور را ازجمله دستاوردها برشمرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت برگزاری ۱۴ نشست علمی، میزگرد و سخنرانی علمی در هفته پژوهش در اکثر رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت و برگزاری کرسی نقد و نظریه‌پردازی در ایام دهه فجر را از مهم‌ترین جلسه‌های برگزار شده در سال گذشته معرفی کرد.

خراسانی‌پاریزی انتشار چند عنوان کتاب و مقالات متعدد علمی و پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت و انتخاب عضو هیئت علمی این واحد دانشگاهی به‌عنوان یکی از پژوهشگران برتر استان را از دیگر دستاوردهای پژوهشی ذکر کرد.

وی، انتخاب کتاب آسیب‌های فراروی خانواده از دیدگاه اسلام به‌عنوان برگزیده استانی را از دستاوردهای قابل توجه پژوهشی این دانشگاه در سال ۹۷ دانست و با توجه به اهمیت مقوله فرهنگ و فعالیت‌های فرهنگی خاطرنشان کرد: سال گذشته حوزه معاونت فرهنگی فعالیت‌های ارزنده‌ای انجام داد


انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
دانشجودکتری دامپزشکی بافت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
3
2
اقای خراسانی شما اول کلینیک دامپزشکی رو که یکساله تابلو خالیشو نصب کردین و باهاش عکس میندازین افتتاح کنین بعد بیاین طرح داروخونه بریزین یه ذره مسولیت پذیر باشین.اینهمه پول میگیری از دانشجوها .....................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
1
4
مجوز داروخانه رو خود اداره. کل دامپزشکی میده
اگه اداره موافقت کنه هرچی خبر در رابطه با دانشگاه بافت زدین تو این یکسال .بی فایده بوده
Parsa
|
Turkiye
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
0
1
احسنت !!چه دانشگاه فول! و پرامکاناتی! .....................
Parsa
|
Turkiye
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
0
0
حکیم مهر این متن خبرو رو خلاصه کن. الان کاشت گل محمدی و مدرسه سما چه ربطی به دامپزشکی داره؟؟؟؟!
دکتر حسین زاده
|
Finland
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
1
1
جالب است که در توجیه تاسیس این دانشکده ، از وجود گله ها و مراکز دامپروری دام بزرگ در منطقه نام برده می شد !!؟؟ اما در عمل از تابلو کلینیک دامپزشکی آن هم تخصصی !! دام کوچک و طیور استفاده می کنند !!
استفاده از عنوان تخصصی برای یک کلینیک ، منوط به وجود دائمی متخصص آن رشته در آن کلینیک است . هر چند مراکز درمانی دانشگاهی ، خارج از قوانین و ضوابط سازمان دامپزشکی است ، اما بهره مندی از هر عنوانی بدون داشتن شرایط واقعی آن ، عملی ناسالم و غیر اخلاقی است . البته احتمالا" منظور اصلی همان اختصاصی بوده نه تخصصی !!
از متن فوق ، طبق معمول بر می آید که ظاهرا" تنها دغدغه مدیران دانشگاه آزاد نه تربیت و آموزش درست و استاندارد افراد کارآمد و ماهر و عالم ، بلکه یافتن راههایی برای کسب درآمد هر چه بیشتر با زحمت کمتر است !! همان معضلی که همین اخیرا" در حکیم مهر در باب دانشگاه آزاد میبد نشر شده است و در واقع تاسیس درمانگاه و بیمارستان دامپزشکی آن هم فقط دام کوچک در دانشگاههای آزاد، در راستای همان توهم درآمد زایی این نوع مراکز با کمترین هزینه و مسئولیت است !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
الان متخصصین رشته های دام کوچک و طیورشون رو میشه معرفی کنند؟ ما ک میدونیم هنوز هیئت علمی و استاد ندارید. پس چرا...؟
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
0
0
چ جاااالبببببب .....دانشکده دامپزشکی میزدید جای کلینیک
ما هم می خواییم
|
United States of America
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
0
1
آقا ما هم در رفسنجان دانشکده دامپزشکی می خواییم چون اینجا اسب زیاد داره .یالا دانشگاه ازاد کمکمون کن دیگه چرا خوابی ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
0
0
تو این کشور اصلا معلوم نیست چه خبره!!کشکی تر از این نمی شه!!!سود این دانشگاه ها مگه به چند نفر می رسه که هم مجلس سکوت کرده هم بقیه!!!یه بار می گن،افتتاح این دانشگاه هیچ معنایی نداره!!دانشجو از مشهد در ارومیه،دامپزشکی می خونه نمی تونه به جای بافت تو کرمان بخونه!!! ........................
نظر شما
ادامه