کد خبر: ۴۸۶۸۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
 
 

مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی و هیئت همراه در آستانه 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی، با فرماندهی تیپ 130 شهید دلجویان و ارشد نظامی آجا در استان دیدار کردند .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی، «دکتر سید محمدمهدی احمدی» در این دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن روز ارتش به فرماندهان و عموم کارکنان غیور این نیرو، حضور پررنگ و ارزشمند ارتش در صحنه های گوناگون دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور و حفظ کیان نظام جمهوری اسلامی را یادآور شد و گفت: در بحران سیل اخیر هم که بسیاری از استان ها دچار تبعات سیلاب های سهمگین شدند، ارتش سرافراز ما در کنار مردم بود و به کاهش آلام آنان و کمک به سیل زدگان یاری رساند.

فرمانده تیپ 130 پیاده ارتش هم با قدردانی از حضور مدیرکل دامپزشکی و همراهان به منظور ارج نهادن به خدمات و فداکاری های ارتش قهرمان، یادآوری این ایام را فرصتی برای تجدید عهد و پیمان ارتشیان دلاور با مردم و ولایت و آرمان های شهدا دانست.

«امیر سرتیپ دوم گل گلی» حضور ارتش در خدمت رسانی به هموطنان سیل زده را وظیفه ای توصیف کرد که به همگان بار دیگر نشان داد که توانمندی های ارتش فقط برای جانفشانی در جنگ نیست بلکه این توانمندی در همه عرصه ها ازجمله در مواقع بحران های طبیعی هم می تواند یاریگر مردم و کشور باشد.

وی امنیت کشور را مرهون مجاهدت های همه آحاد جامعه ذکر کرد و اهمیت دامپزشکی در صیانت از امنیت غذایی کشور را نیز مورد توجه قرار داد و بر آن تاکید کرد.

مدیرکل دامپزشکی استان در پایان نیز لوح یادبودی به فرماندهی تیپ 130 ارتش اهدا کرد.

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
0
0
دامپزشکی نوعی پدافند غیر عامل است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
نوعی پدافند نیست.
پدافند غیر عامل در 8 محور انجام می گیرد
یکی از محورها ، پدافند زیستی هست که ما در آن وظایف مهمی بر عهده داریم.
البته در سایر محورها هم دخیل هستیم.
نظر شما
ادامه