کد خبر: ۴۸۴۹۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
 
 

اکیپ بازرسی بهداشتی شبکه دامپزشکی شهرستان کیار، خودرو وانت نیسان حامل مرغ گرم را متوقف کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، «مجید علایی» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کیار ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: این شخص اقدام به حمل مرغ گرم تنظیم بازار در قسمت بار یک دستگاه وانت نیسان بدون یخچال کرده بود که توسط بازرسان بهداشتی این شبکه شناسایی شد.

وی گفت: این شخص به همراه خودرو حامل محموله مرغ، به شبکه دامپزشکی شهرستان کیار آورده شد و در خصوص نحوۀ صحیح و مورد تأیید دامپزشکی به صورت چهره به چهره آموزش های لازم را دریافت داشت که متأسفانه اقدام به توهین، فحاشی و ضرب و شتم بازرسان بهداشتی این شبکه کرد.

علایی بیان داشت: برای این فرد متخلف با هماهنگی با نیروی انتظامی و مراجع قضایی شهرستان کیار، پروندۀ قضایی تشکیل و به مراجع مربوطه معرفی شد.

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
0
2
............. میخواستن نرن.با این حقوقهایی که میگیرن مثلا میخوان ثابت کنن خیلی کارشون درسته.خیلی کار درستن.مدال حماقت سال رو بهشون بدین.فکر کردن اگه چاقو میکرد تو شکمشون کک کسی میگزید.رییس سازمان خودشو میکشت واسشون.نه اب از اب بازنمیکرد نهایت تو پورتال استان یه اگهی ترحیم نصف ونیمه واسشون میزدن.بدانید و آگاه باشید که پوست پیاز هم توش نیست.سرتون بندازید پایین صبح رو ظهر کنید برید سرخونتون پیش زن و بچتون با این دریافتی تون ادای زورو در نیارین لطفا. ................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
0
1
اینها در قاموس وزارت بیگانه با سلامت جهادکشاورزی اهمیتی که ندارد!
نظر شما
ادامه