کد خبر: ۴۸۴۰۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
 
 

رئیس سازمان دامپزشکی کشور به همراه مدیرکل دامپزشکی استان لرستان و هیات همراه از انبار دارویی تخریب شده بر اثر سیل در شهرستان پلدختر بازدید نمودند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی لرستان، «دکتر علیرضا رفیعی پور» با ابراز تاسف از این رخداد، گفت: سیل اخیر در استان لرستان باعث بروز خسارات زیادی به استان و بالاخص شهرستان پلدختر در حوزه دامپزشکی شده است که امیدواریم هرچه زودتر جبران خسارات وارده به هم وطنان لرستانی صورت پذیرد.

وی همچنین به مسئول داروخانه و خانواده ایشان که در محل حضور داشتند دلداری داد و ابراز داشت: در چنین اتفاقاتی بایستی صبور بود و پیگیر موضوع در جبران خسارات وارده از راه قانونی و دستگاه های مرتبط باشند.

در ادامه دکتر محمدخانی مدیرکل دامپزشکی لرستان در این باره گفت: این اداره کل با اعزام کارشناسان اداره تشخیص و درمان به شهرستان پلدختر و بازدید از این داروخانه، نسبت به بررسی موضوع و میزان خسارات وارده اقدام نموده اند و پس از بررسی های صورت گرفته، میزان خسارت برآورد و در اختیارشبکه دامپزشکی شهرستان پلدختر جهت اقدامات بعدی قرار گرفته است.

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
1
1
باید داروخونه به هر دکتری که خواست بدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
1
1
در این روزهای بحرانی ، باید بجای بازدید از خرابی ها ، باید به اقدامات امداد رسانی پرداخته شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
0
1
اینها نوش دارو پس از مرگ سهراب هستند.
اگر در موقع صدور پروانه ، قررات رعایت می شد و به بهانه حمایت از تولید کننده ، ضوابط را زیر پا نمی گذاشتیم ، حالا خسارات اندکی می دیدیم.
درس عبرت این سیل را باید در قالب بخشنامه های جدید به استانها صادر کرد.

مدیریت بحران شامل 3 مرحله هست اما ما فقط به حین بحران می پردازیم

فردا هم همه چیز فراموشه
نظر شما
ادامه