کد خبر: ۴۸۳۹۱

به گفته مدیرکل دامپزشکی استان همدان، محموله‌های اهدایی و کمک های همکاران اداره کل دامپزشکی همدان و بخش خصوصی دامپزشکی به مناطق سیل زده کشور ارسال گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان همدان، «دکتر محمودرضا رسولی» مدیرکل دامپزشکی استان همدان گفت: در پی بارندگی های چند روز گذشته در کشور و بروز سیل در بیشتر نقاط استان لرستان، متأسفانه شاهد خسارات زیادی به مردم عزیزمان بودیم که باعث از بین رفتن خانه ها و قطع راههای ارتباطی با این مناطق بود، لذا در همین راستا و با توجه به وظیفه امداد رسانی به هموطنان آسیب دیده از فاجعه سیل، اداره کل دامپزشکی استان همدان را بر آن داشت تا با تهیه امکانات از اداره کل دامپزشکی و شرکت های پخش دارو و واکسن موجود در استان اقدام به کمک های لازم نماید.

وی افزود: در همین راستا اقلامی شامل: 403 لیتر انواع مایع های ضدعفونی کننده، 150 لیتر سم سایپرمترین، 81 هزار دز واکسن تب برفکی بی والان، 48 هزار دز واکسن شاربن، یک دستگاه سمپاش موتوری، دو دستگاه خودرو بهمراه اکیپ واکسیناسیون و یک اکیپ سم پاش، بهمراه مجموعه ای از مکمل های درمانی، کنستانتره های مختلف، انواع آنتی بیوتیک و ... جهت کمک به دامداران مناطق سیل زده در استان لرستان ارسال شد.

وی با اشاره به تجهیز و اعزام اکیپ همکاران اداره کل دامپزشکی استان همدان به مناطق سیل زده استان لرستان اظهار داشت: ارزش ریالی این محموله ها یک میلیارد و 150میلیون ریال بوده که به منظور کمک به سیل زدگان و دامداران در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان خاطر نشان کرد: تعداد 23 تخته پتو نیز از طرف کمک های نقدی همکاران اداره کل دامپزشکی استان همدان خریداری و به جمعیت هلال احمر استان تحویل داده شد تا به مناطق سیل زده شمال کشور اهداء گردد.

 

 
نظر شما
ادامه