کد خبر: ۴۸۳۷۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: با توجه به اینکه ماهیت فعالیت های دامپزشکی پدافندی و در حوزه مدیریت بحران است، امسال نگاه و رویکرد ویژه ای به مدیریت بحران خواهد داشت.

 به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی، «دکتر محمد اصغرزاده» با اعلام این خبر افزود: باتوجه به جایگاه و نقش دامپزشکی در بروز بحران ها و وقوع بلایای طبیعی، این مجموعه با برنامه ریزی های صورت گرفته نگاه ویژه ای به مدیریت بحران دارد.

وی بیان کرد: در حال حاضر در حوزه مدیریت بحران به لحاظ تجهیزات و اقلام فنی و مواد بیولوژیک ذخایر خوبی در انبار داریم و  پیش بینی برای اقلام هر ساله صورت گرفته است ولی طی امسال می خواهیم در این زمینه پروژه های بهداشتی تعریف کنیم و بر همین اساس اعتبارات دستگاه را به این سمت جهت دهی کنیم. 

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی به زلزله زهان و سیل نهبندان طی سال های گذشته اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: دامپزشکی جزو دستگاه وظیفه مند در مدیریت بحران است که فعالیت های بهداشتی آن طی سنوات گذشته در هنگام رخدادهای طبیعی موید این موضوع است.

اصغرزاده گفت: در نظر داریم تا علاوه بر اقلام و تجهیزات موجود در انبارها، اقلام، تجهیزات فنی و مواد بیولوژیک در سالجاری خریداری کنیم.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
0
0
درود و خسته نباشید به پرسنل شبکه دامپزشکی چناران که الان چن روزه در حال اماده باش در مقابل سیل به سر میبرن
دکتر شروین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
0
0
دامپزشکی خودش سرتاسر بحران است.
نظر شما
ادامه