کد خبر: ۴۸۳۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر


رییس سازمان دامپزشکی ایران و نمایندگان دامپزشکی ترکیه در جریان دیدارهای دوجانبه مسوولان دامپزشکی کشورها در اجلاس شیلی با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.

 به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، در دیدار «دکتر علیرضا رفیعی پور» رییس این سازمان و با نمایندگان دامپزشکی ترکیه در حاشیه اجلاس سازمان جهانی بهداشت دام درباره سلامت آبزیان، با توجه به رشد مناسب همکاری‌های دو کشور طی سال گذشته در حوزه دامپزشکی و داشتن موافقت نامه و پروتکل‌های بهداشتی همکاری بین دو کشور، تاکید شد که ایران و ترکیه می‌توانند در حوزه بهداشت دام، بهداشت غذا و تجارت دام و فرآورده‌های خام دامی در سطح پیمان‌های منطقه و بین قاره ای، الگوی کشورهای مختلف جهان باشند.

رفیعی پور در ارتباط با نتایج این دیدار اعلام کرد: برگزاری دو نشست موفق منطقه ای eco و Eufmd در ایران طی سال گذشته و سال‌های قبل در ترکیه نشان از توانمندی دامپزشکی دو کشور برای مدیریت تولید، امنیت غذایی، کنترل بیماری‌های دامی و موفقیت در تجارت بین‌المللی خصوصا در حوزه ترانزیت به دلیل موقعیت جغرافیایی دو کشور است.

به گفته وی، مسئولین دامپزشکی ترکیه علاوه بر استقبال از توسعه همکاری‌های در دست اجرا موافقت کردند تا همکاران دامپزشکی ایران برای بازدید و آموزش مدیریت بهداشتی و مدیریت تولید پرورش ماهی در قفس به کشور ترکیه اعزام شوند.

در این دیدار «دکتر امرا... قاجاری»، مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری‌های آبزیان نیز همچون سایر دیدارهای در حاشیه این اجلاس، رییس سازمان دامپزشکی کشورمان را همراهی می کرد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۶
0
0
قرار بود که بفرستند به نروژ که .....
شد ترکیه؟؟؟؟
احتمالاً تا این آقایون از اونجا بر گردند میشه همین اطراف تهران...
فوق العاده جالب هست
..................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
0
0
والا اطراف تهران هم خیلی عالیه. چون ما هدفمون یادگیریه. به شرطی که همین اطراف تهرانش رو هم کارشناسارو بر اساس لیاقت انتخاب کنن
نظر شما
ادامه