کد خبر: ۴۸۲۸۲
 
 

مدیرکل دامپزشکی قزوین گفت: با اطلاع رسانی و هشدار به بهره برداران حوزه دامی آمادگی لازم برای مقابله با هرگونه سیل اتخاذ شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی قزوین، «دکتر حمید زینالی» افزود: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر بارش های سیل آسا طی ساعات آینده اقدامات پیشگیرانه برای کاهش خطرات احتمالی در دستور کار مدیران دامپزشکی قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: کلیه تجهیزات لازم در مجموعه دامپزشکی استان برای مقابله با تهدیدهای احتمالی از قبل آماده شده و از روسای ادارات دامپزشکی شهرستانهای تابعه خواسته شد تا در تعطیلات پیش رو در محل کار حضور داشته باشند.

زینالی با بیان اینکه تمام پرسنل زیر مجموعه باید در دسترس باشند، اظهار داشت: آمادگی لازم در صورت وقوع سیل، نسبت به خدمات رسانی به بهره برداران دامپزشکی و آسیب دیدگان احتمالی انجام شده است.

این مسئول در خصوص توصیه های لازم به بهره برداران حوزه دامی گفت: هشدارهای لازم از طریق ارسال پیامک، تماس تلفنی و شبکه های اجتماعی به کلیه بهره برداران مبنی بر تامین سوخت، آذوقه و ایمنی پرسنل داده شده و بر رعایت آن تاکید شده است.

مدیرکل دامپزشکی قزوین خاطرنشان کرد: تلفن 4 رقمی 1512 و سامانه پیامکی 50001512 به صورت شبانه روز پاسخگوی نیاز شهروندان است.
 
نظر شما
ادامه