کد خبر: ۴۸۲۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
 
 

مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی در نشست هماهنگی مدیریت بحران این اداره کل از لزوم لزوم آمادگی کامل گروه های دامپزشکی و تولیدکنندگان در مقابله با احتمال بروز سیل در استان خبر داد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر احمد شریعتی» افزود: بارش های اخیر از دو جهت حایز اهمیت است اول اینکه ما به عنوان استان معین استان گلستان هستیم و از این حیث باید در امادگی کامل باشیم و دوم اینکه احتمال بارش ها در استان ما نیز هست و واحدهای پرورش از جمله آبزیان در این خصوص بسیار آسیب پذیر هستند.

وی گفت: طی روزهای تعطیل پیش رو در پایان نوروز بایستی تمام گروه های دامپزشکی استان در آماده باش کامل باشند تا با هر گونه خطر احتمالی توان برخورد داشته باشند.

شریعتی عنوان داشت: لازم است اقدامات در سه حوزه قبل از بحران، حین و بعد از بحران هماهنگ و اجرایی شود و تمام تولید کنندگان استان اعم از دامداران، مرغداران، آبزی پروران، زنبورداران و ... آمادگی کامل برای بحران احتمالی را داشته باشند.

وی خطاب به مسئولین دامپزشکی استان خواستار آن شد تا سرکشی از واحدهای دامداری، مرغداری، آبزی پروری و زنبورداری استان در مناطق در معرض سیل، اطلاع رسانی لازم به تولیدکنندگان و کسب آمار و اطلاعات دقیق این واحدها در اولویت قرار گیرد و کشتارگاه های استان نیز در آمادگی کامل باشند.
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
0
0
خسته نباشی دکتر عزیز
نظر شما
ادامه