کد خبر: ۴۸۲۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر


«دکتر محمدخانی» مدیرکل دامپزشکی استان لرستان به همراه «دکتر مرادی» معاونت سلامت و «مهندس عسگری» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان پلدختر از عشایر این شهرستان در پی بروزسیل اخیر بازدید میدانی نمودند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی لرستان، دکتر محمدخانی مدیرکل دامپزشکی استان لرستان به همراه دکتر مرادی معاونت سلامت و مهندس عسگری رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان پلدختر از عشایر این شهرستان در پی بروز سیل اخیر بازدید میدانی نمودند.

دکتر محمدخانی گفت: از همان ساعات اولیه بارندگی ها در استان با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی دراستان بر آن شدیم تا با تشکیل کمیته ستاد بحران در استان و شهرستانها نسبت به صدور اطلاعیه ها و هشدارهای لازم به دامداران هم استانی در خصوص رعایت نکات ایمنی و بهداشتی اقدام نماییم که خوشبختانه شاهد خسارات اندکی در صنعت دامپروری استان بودیم.

وی افزود: اداره کل دامپزشکی استان لرستان با اعزام تیمهای نظارتی وارزیابی خسارات به سطح مناطق سیل زده درحال برآورد خسارات احتمالی ناشی از بروزسیل در استان می باشد.

مدیرکل دامپزشکی استان لرستان یادآور شد: خوشبختانه با واکسیناسیون بموقع دامهای استان درطول سال شاهد بیماریهای دامی در این مناطق نبودیم و در نظر داریم تا در مناطق سیل زده اقدام به واکسیناسیون آبله و شاربن جهت ایمنی و اطمینان خاطر بیشتر نماییم.




انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
0
2
صحیح نیست که مدیر کل و معاونت سلامت ، همزمان اداره کل را رها کنند.
اگر فقط یکی هم می رفت ، کافی بود
نظر شما
ادامه