کد خبر: ۴۸۲۰۳

«دکتر جمالی نژاد» معاون عمرانی وزیرکشور و هیات همراه از روستای بزآب و خسارتهای ناشی از سیل در شهرستان چگنی بازدید میدانی نمودند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی لرستان، «دکتر جمالی نژاد» معاون عمرانی وزیر کشور و هیات همراه از روستای بزآب و خسارت های ناشی از سیل در شهرستان چگنی بازدید میدانی نمودند.

دراین بازدید که با حضور معاون عمرانی وزیر کشور، معاون عمرانی استانداری لرستان، فرماندارشهرستان چگنی، نمایندگان شهرستان خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی و «دکت زینبر محمدخانی» مدیر کل دامپزشکی استان لرستان و همراهان از روستای بزآب از توابع شهرستان چگنی که بر اثر وقوع سیل دچار خساراتی شده بود، صورت گرفت، مدیر کل دامپزشکی لرستان به بیان توضیحاتی در راستای اقدامات صورت گرفته از طریق دامپزشکی استان و شبکه دامپزشکی شهرستان چگنی پرداختند.

دکتر محمدخانی گفت: با توجه به شدت بارندگیها در چند روز گذشته و جاری شدن سیلابها در مناطقی از استان، اداره کل دامپزشکی لرستان درهمان ساعات اولیه اقدام به برگزاری جلسه کمیته بحران با حضور اعضای مربوطه در دامپزشکی استان نمود و با انتشار اطلاعیه هایی از طریق روابط عمومی و شبکه های دامپزشکی شهرستانها از دامداران هم استانی خواسته شد تا در مناطقی که امکان بروز سیل وجود دارد، اسکان نکنند و دامهای خود را از چنین مناطقی خارج نمایند که باتوجه به اقدامات بموقع شاهد تلفات دامی اندکی در استان بودیم.

وی افزود: اداره کل دامپزشکی استان لرستان آمادگی کامل در اعزام کارشناسان دامپزشکی به مناطق حادثه دیده دارد و بموقع نسبت به جمع آوری لاشه های تلف شده دامی و واکسیناسیون دامهای مناطق مذکور اقدام می‌نماید.

 

 

نظر شما
ادامه