کد خبر: ۴۸۱۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

فعالیت گروه جهادی شهید هدایت در لمزان شهرستان بندرلنگه در قالب سه بخش پزشکی، دندان پزشکی و دامپزشکی آغاز شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، مدیر اجرایی گروه جهادی شهید هدایت افزود: این گروه جهادی متشکل از 150 نفر پزشک و متخصص است که تا 10 فروردین در لمزان خدمات پزشکی، دندان پزشکی و دامپزشکی و همچنین آموزش های پیشگیرانه از بیماری را ارائه می دهد.

«محمد صفی خانی» ادامه داد: اکنون 2 درمانگاه پزشکی و دندانپزشکی تجهیز شده و داروهای مورد نیاز بیماران به صورت رایگان به آنان داده می شود و اگر فردی نیاز به مداوای بیشتری داشت به صورت رایگان به مرکز استان اعزام و درمان خواهد شد.

وی اضافه کرد: علاوه بر پزشک عمومی و دندانپزشک، متخصصان قلب، اورولوژی، اطفال، زنان، دندانپزشک کودکان، جراح ریشه دندان، متخصص فک و صورت و داروساز در اینجا حضور دارند و همچنین چهار تیم چهار نفری دامپزشکی به صورت سیار به روستاها سرکشی و خدمات خود را ارائه می دهند و در کنار آنان نیز یک گروه برای آموزش پیشگیری از بیماری ها در روستاها حضور دارند.

مدیر اجرایی گروه جهادی شهید هدایت اظهار داشت: بیماران از نقاط مختلف منطقه به صورت رایگان به محل درمانگاه های برپا شده منتقل و رایگان هم بازگردانده می شوند.

قابل ذکر است: این گروه جهادی روزانه به 500 نفر در درمانگاه های پزشکی دندانپزشکی خدمات درمانی ارائه خواهند داد.

شهرستان بندرلنگه در 251 کیلومتری غرب بندرعباس واقع شده و با هشت هزار و 210 کیلومتر مربع مساحت دارای پنج شهر به نام های (بندرلنگه، کیش، کنگ، بندر چارک، لمزان) و چهار بخش به نام های (مرکزی- مهران-شیبکوه –کیش) است.

 


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
2
0
آیا این عملیات نوعی تبلیغ بی پایه و اساس نیست !!؟؟ مردم به خدمات اصولی و پایدار نیاز دارند نه یکسری اعمال صوری و نمایشی !!
نظر شما
ادامه