کد خبر: ۴۸۱۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
یک سال دیگر هم همراه شما عزیزان بودیم
فرا رسیدن سال نو و میلاد با سعادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) و روز پدر را به جامعه دامپزشکی کشور تبریک گفته و سالی سراسر شادی و موفقیت را از درگاه ایزد منان برایتان آرزومندیم ...
 

یا مقلّب القلوب و الابصار 
یا مدبر اللیل و النهار
یا محوّل الحول و الاحوال
حوّل حالنا الی احسن الحال

آغاز سال نو و تولد دوباره طبیعت را که مزین به سالروز میلاد مولای متقیان امام علی (ع) گردیده است را به کلیه اساتید، پیشکسوتان، همکاران دامپزشک شاغل در بخش های دولتی و خصوصی، همکاران محترم پیرادامپزشک، دانشجویان محترم مقاطع مختلف رشته دامپزشکی و سایر رشته های وابسته و سایر عزیزانی که در مشاغل مرتبط با صنعت دام، طیور و آبزیان در جای جای کشور پهناورمان مشغول به خدمت هستند، تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

در سال گذشته سعی کردیم تا با تلاش بیشتر، کیفیت این پایگاه خبری - تحلیلی را از نظر محتوایی ارتقاء داده و  تعداد اخبار و گزارش های خبری تولیدی خود را بیشتر گسترش دهیم. ارتباط مستقیم با مسئولین کشور (از جمله اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس، مدیران کل دامپزشکی استان ها، مدیران ارشد سازمان دامپزشکی کشور و ...) و همچنین اعضای هیأت علمی دانشکده های دامپزشکی مختلف از جمله این فعالیت ها بوده است. همچنین تلاش نمودیم تا با استفاده از کانال تلگرام حکیم مهر، اطلاع رسانی به مخاطبین محترم را تسریع نماییم.
یکی دیگر از اقداماتی که در حکیم مهر علاوه بر اطلاع رسانی و تحلیل موضوعات روز حوزه دامپزشکی مدنظر قرار گرفته است، انجام فعالیت هایی در راستای حفظ و ارتقاء منافع صنفی دامپزشکی در قالب فعالیت رسانه ای بوده است؛ به عنوان مثال، انتشار گزارش های مختلف در زمان تنظیم بودجه در مجلس درخصوص کمبود اعتبارات سازمان دامپزشکی کشور، ایجاد فضای رسانه ای برای جلوگیری از تاسیس دانشکده های بی کیفیت و غیرقانونی دامپزشکی و یا پیگیری موضوع لغو اعزام دامپزشکان به کشورهای مبداء گوشت وارداتی را از این جمله می توان ذکر نمود.
در حال حاضر تعداد بازدیدکنندگان پایگاه خبری تحلیلی «حکیم مهر» به بیش از ۴۰ هزار بازدید روزانه افزایش یافته است و تعداد اعضای کانال تلگرام ما نیز به بیش از ۹۳۰۰ عضو رسیده است و همین اعتماد شما عزیزان، ما را در انجام فعالیت رسانه ای خود دلگرم تر می سازد. امیدواریم تلاش های ما در «حکیم مهر» در سال ۹۷ مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد و شایستگی اعتماد شما را داشته باشیم. تمام تلاش ما این است که در سال جدید با ارائه مطالب متنوع تر و یادداشت های تحلیلی، هر چه بیشتر در خدمت جامعه دامپزشکی کشور باشیم.

نوروزتان پیروز

همواره شاد و پیروز و کامروا باشید

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ورمقانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
0
0
صمیمانه از زحماتتان تشکر میکنم
حقیقتا نقش‌مهمی در معرفی دامپزشکی داشته و‌دارید
دستتان را می بوسم
ورمقانی کردستان
نظر شما
ادامه