کد خبر: ۴۸۰۰۳
تعداد نظرات: ۴ نظر


مدیرکل دامپزشکی استان زنجان از اعزام ناظران دامپزشکی به کشورهای مبدا صادر کننده گوشت قرمز خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از موج رسا، «دکتر محمدباقر حاج کاظمی» با اشاره به نظارت دامپزشکی به گوشت‌ها وارداتی اظهار کرد: نظارت‌های ما در کشور مبدا صادر کننده توسط دو ناظر سازمان دامپزشکی یعنی دکتر دامپزشک و روحانی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تا زمان بارگیری این گوشت‌ها تحت نظارت هستند، ابراز کرد: بعد از ترخیص این گوشت‌ها در گمرک بلافاصله به یک سردخانه انتقال داده‌ می‌شوند که در این مرحله نیز کارشناسان ما نظارت لازم را دارند.

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان با بیان اینکه در مرحله توزیع این گوشت‌ها به بازار نیز نظارت لازم را داریم، عنوان کرد: در مغازه‌های عرضه کننده نیز نظارت داریم تا مشکلات بهداشتی پیش نیاید.

وی با اشاره به اینکه گوشت از کشورهای مختلفی وارد کشور می‌شود، عنوان کرد: برزیل، کشورهای عضو اتحادیه اروپا، ارمنستان، قرقیزستان و گرجستان کشورهای هستند که ما از آنها گوشت وارد می‌کنیم که ناظرین ما در این کشورها حضور دارند و به روند صادرات نظارت دارند.

حاج‌کاظمی با بیان اینکه گوشت‌های منجمد از کشور برزیل وارد کشور می‌شود، گفت: گوشت‌های گرم از کشورهای نزدیک وارد شده که ۶ روز برای این کار پیش بینی شده که نظارت لازم در این خصوص انجام می‌شود.

وی با اشاره به نظارت‌های دامپزشکی به مرغداری‌ها خاطرنشان کرد: مرغداریهای ما در مراحل پرورش تحت نظر بوده و نمونه‌گیری‌های لازم در این مدت انجام می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان با بیان اینکه ناظرین ما در کشتارگاه‌ها به روند ذبح شرعی و همچنین کنترل بیماریهای احتمالی نظارت دارند، اظهار کرد: مرغداران استان زنجان  به موضوعات آگاه بوده و ما مشکلی در این زمینه نداریم.

وی با تاکید بر اینکه حتی یک مرغداری غیرمجاز در استان نداریم، گفت: متوسط ظرفیت مرغداران ما ۲۷ هزار قطعه است.

حاج‌کاظمی بیان کرد: ما در استان زنجان از نظر پرورش و تعداد مرغ تولیدی هیچ مشکلی نداریم و حتی میزان پرورش مرغ مازاد نیاز استان است.



انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
0
2
گویا ایشون به جای معاونت سازمان تصمیم گرفتن مسائل رو عنوان کنند و توضیح دهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
0
1
پس ما نفهمیدیم که نامه ی وزیر .........ه یا صحبتهای این اقا،شایدم ایشان ................... از چیزی خبر نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
0
2
در مصاحبه معاونت سازمان گفته شد که نیازی به اعزام ناظر به اتحادیه اروپا نیست،مشخصا مرجع اعلام وضعیت و نحوه ناظرین اداره قرنطینه و معاونت بهداشتی سازمان میباشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
0
2
احتمالا ایشان از اخبار جدید اطلاعی ندارند
نظر شما
ادامه