کد خبر: ۴۷۹۹۰

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آزادشهر گفت: کشتارگاه شهرستان آزادشهر تنها کشتارگاه شرق گلستان است که از چند ماه گذشته تعطیل شده بود امروز با رفع نواقص آن رسما بازگشایی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «دکتر عبدالصمد شاهین‌پر» ظهر امروز در مراسم بازگشایی کشتارگاه آزادشهر اظهار کرد: از چند ماه پیش کشتارگاه آزادشهر به دلیل نداشتن پیش سردکن، آب گرم و برخی ناقص دیگر تعطیل شد و متاسفانه تا به امروز شهرداری این شهرستان در راه‌اندازی مجدد آن و رفع نواقص هیچ حمایت و کمکی انجام نداده است.

وی افزود: با همکاری قصابان شهرستان مبلغ 60 میلیون تومان برای نصب پیش سرد کن و آب گرم و رفع دیگر نواقص هزینه شد تا امروز شاهد بازگشایی مجدد آن باشیم.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: این کشتارگاه ظرفیت کشتار گوسفند به عنوان دام سبک تا 80 راس و گاو به عنوان دام سنگین تا حدود 20 راس را دارد.

وی ادامه داد: دادستان و فرمانداری در رفع نواقص و بازگشایی این کشتارگاه حمایت و همکاری خوبی داشتند و این کشتارگاه آمادگی کشتار دام‌های شهرستان‌های آزادشهر و رامیان را نیز دارد.

شاهین‌پر با اشاره به ایام نوروز و افزایش مصرف گوشت خاطرنشان کرد: مصرف‌کنندگان و شهروندان در خرید گوشت دقت کافی را داشته و گوشت‌هایی تهیه کنند که مهر و لیبل دامپزشکی را داشته باشد.

وی اضافه کرد: در ایام نوروز کشیک اداره دامپزشکی به صورت صبح و عصر دایر است و مردم می توانند گزارشات خود را به شماره 10001512 ارسال کنند تا مورد پیگیری قرار گیرد.

 
 
نظر شما
ادامه