کد خبر: ۴۷۸۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر


مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی از کشف یک واحد کاملا غیر بهداشتی تولید چرخ کرده خبر داد و گفت: طی گزارش مردمی، شخصی در منزل مسکونی خود اقدام به توزیع گوشت غیر بهداشتی کرده و روزانه چندین وانت گوشت فاسد از این مکان تخلیه و حمل می‌کرد. 

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «سید احد یوزباشی» در تشریح این خبر اظهار کرد: پس از دریافت این گزارش همکاران گشت تعزیرات حکومتی استان، بلافاصله به محل فوق اعزام شدند و نیروی انتظامی و کارشناسان دامپزشکی نیز با هماهنگی‌های صورت گرفته، در محل حضور یافتند.

وی گفت: پس از ورود به داخل این واحد که طبقه همکف و پارکینگ یک واحد مسکونی بود، مقدار زیادی آلایش دامی تاریخ گذشته، فاسد و کاملا غیربهداشتی کشف شد که در این واحد مسکونی تبدیل به گوشت چرخ کرده و روانه بازار می‌شد. 

وی ادامه داد: به غیر از گوشت‌های چرخ کرده کشف شده، سایر آلایشهای دامی دیگری هم وجود داشت که طبق نظر کارشناسان دامپزشکی استان، فاسد و غیر قابل مصرف بودند. 

یوزباشی اظهار کرد: متهم در حیاط خود یک اتاق مخفی دیگری نیز طراحی کرده بود که داخل آن یخچال بزرگی قرار داده و قسمتی از کالاهای فوق را در آنجا نگهداری می‌کرد که با هماهنگی‌های لازم و به دستور رئیس شعبه سیار گشت تعزیرات حکومتی حاضر در صحنه، تمامی آلایش‌های دامی فاسد و چرخ کرده‌ها توسط دامپزشکی استان ضبط شد. 

گفتنی است؛ از ابتدای سال جاری تا کنون، تعداد 1056 پرونده بهداشتی در اداره کل تعزیرات حکومتی استان تشکیل و تعداد 1028 پرونده مختومه شده است.



انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
0
0
دامپزشکی کجاست!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
0
1
چرا دامپزشکی آذربایجان غربی خبر دو تن ضبطی که با همکاری استانداری اقدام شده بود را منتشر نمی کند
نظر شما
ادامه