کد خبر: ۴۷۸۵۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
رئیس سازمان نظام دامپزشکی:
«دکتر محمدرضا صفری» در سفر به استان بوشهر، با استاندار و معاون عمرانی استاندار بوشهر دیدار و گفت‌وگو کرد ...
 
 

حکیم مهر: رئیس سازمان نظام دامپزشکی گفت: تعرفه‌های نظام دامپزشکی پائین است .

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «دکتر محمدرضا  صفری»  صبح جمعه در دیدار با معاون عمرانی استاندار بوشهر اظهار داشت: مهمترین معاونت استانداری معاونت عمرانی است که همیشه باید در صف اول امور باشد.

وی با تقدیر از تلاش‌ها و خدمات مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر و مدیر نظام دامپزشکی استان، خاطرنشان کرد: امروز با بخش خصوصی و دولتی نشست‌های خوبی را داشتیم؛ بخش خصوصی و دولتی کنار هم هستند.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی تصریح کرد: تعرفه‌ها پایین است و درخواست مساعدت در خصوص بودجه و تأمین سلامت دام و کمک به اشتغال رده‌های مختلف دامپزشکی را داریم .

مشارکت ۵۵ درصد در انتخابات نظام دامپزشکی

رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور در دیدار با استاندار بوشهر نیز اظهار داشت: چهارمین دوره انتخابات نظام دامپزشکی اولین انتخابات سراسری الکترونیک کشور بوده است و با دقت و سلامت بالایی انجام شد.

محمدرضا  صفری  بیان کرد: در این دوره بالای ۵۵ درصد اعضا در انتخابات نظام شرکت کردند و این آمار بالا نشان از پویایی و حس مسئولیت پذیری و امید به آینده شغلی در بین اعضا نظام دامپزشکی است.

وی افزود: در این دوره ۱۹ نفر از بانوان همکار عضو شورای مرکزی استان‌ها شده‌اند و در دو استان کردستان و چهارمحال و بختیاری دو نفر از بانوان به عنوان رئیس نظام دامپزشکی استان خود انتخاب شده‌اند.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور بیان کرد: استان بوشهر با مشارکت بیش از ۸۰ درصد اعضا در این دوره انتخابات نظام دامپزشکی روبرو بوده است که واقعاً این حضور و حس مسئولیت پذیری تحسین برانگیز است و از دکتر کوثری بابت تمام فعالیت‌ها و زحماتشان در دوره قبل و پذیرش مسئولیت در دوره جدید تشکر می‌کنم.

صفری  تاکید کرد: یکی از مؤلفه‌های سلامت در نهادهای غیر دولتی الکترونیک کردن کار است که در نظام دامپزشکی انجام می‌شود و مراحل صدور پروانه‌ها در نظام دامپزشکی به‌صورت کاملاً الکترونیک است و الکترونیک کردن کارها در نظام دامپزشکی در راستای گره گشایی از کار ارباب رجوع است.

بهبود خدمات‌دهی به ارباب رجوع

رئیس نظام دامپزشکی استان بوشهر نیز اظهار داشت: همه پرونده‌های صادره از نظام دامپزشکی استان بوشهر تحت نظارت و بازرسی دقیق اداره کل دامپزشکی بوده است و کارها با دید انجام کار ارباب رجوع و توسعه کار هدف گذاری شده است و اعضا نظام دامپزشکی استان کمر همت در خدمت رسانی به ارباب رجوع بسته‌اند .

«دکتر مرتضی بحرانی» مدیرکل دامپزشکی بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: در حوزه واکسیناسیون در حال کار بدون منت هستیم و همکاران ما بدون توجه به زمان و مکان در جای جای استان با همت مثال‌زدنی در حال خدمت رسانی به اقشار مختلف مردم هستند که حاصل آن تأمین و تضمین سلامت سفره‌های شهروندان است .

وی اظهار داشت: صدور پروانه‌های دامپزشکی به نظام دامپزشکی محول شده است.

بحرانی اضافه کرد: تفاهم خوبی بین نظام دامپزشکی و اداره کل وجود دارد و ماحصل این تعامل به نفع ارباب رجوع است.

وی افزود: در تمام امور اداری و نظام دامپزشکی رضایت مردم مورد توجه قرار گرفته شده است و شاهد رضایت‌مندی خوبی از دامپزشکی در جامعه هستیم .

استاندار بوشهر: نظام دامپزشکی می‌تواند الگوی خوبی برای انجام کار برای دیگران باشد

استاندار بوشهر گفت: واگذاری امور به مردم باعث افزایش سلامت اداری می‌شود .

به گزارش  خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح جمعه در دیدار با رئیس نظام دامپزشکی کشور اظهار داشت: در حوزه دامپزشکی تاکنون خبر تخلف را نشنیده‌ام و شاهد خدمات ارزشمندی هستیم که در این خصوص از مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی اضافه کرد: یکی از مسیرهای سلامت در حوزه‌های گوناگون بویژه اداری واگذار کردن امور به مردم و انجمن‌های مردم نهاد و اصناف مختلف است. نظام صنفی و غیر اداری باید در ذاتش دنبال انجام کار باشد و انجام کار مردم در اولویت‌هاست.

استاندار بوشهر از رئیس نظام دامپزشکی استان بوشهر بابت تدبیری که انجام داده‌اند و با استفاده مؤثر از تمام امکانات خود پاسخ استعلامات را به ۴۸ ساعت کاهش داده و در انجام امور مردم ساعی هستند تقدیر و تشکر کرد.

گراوند بیان کرد: نگاه مردم به موضوعات و بویژه انجام خدمات یک شبه عوض نمی‌شود و باید با چنین کارهایی اعتماد را در جامعه تقویت کرد و تشکل‌ها، اصناف و انجمن‌ها می‌توانند با عملکرد خوب و متفاوت نسبت به سیستم‌های اداری، دولت را وادار به واگذاری کارها به خود کنند.

استاندار بوشهر ادامه داد: نظام دامپزشکی می‌تواند الگوی خوبی برای انجام کار برای دیگران باشد و تاکید می‌کنم که همه نگاه‌ها به سمت برطرف کردن مشکل مردم باشد.

معاون استاندار بوشهر: جامعه به مجموعه دامپزشکی احترام می‌گذارد

معاون استاندار بوشهر نیز در این دیدار اظهار داشت: عمر مسئولیت‌ها بسیار کوتاه است و همه باید تلاش کنیم که در دوره مسئولیت خود بتوانیم بهترین خدمات را به مردم ارائه کنیم و امیدواریم خداوند کمک کند به ما که ظرفیت داشته باشیم که نوکری مردم را کنیم.

 «مهرداد ستوده» اضافه کرد: دکتر بحرانی و دامپزشکی استان، مجموعه شاداب و خوبی دارند. تعامل دامپزشکی با ارباب رجوع و بهره برداران سازنده و فرا سازمانی است. جامعه به مجموعه دامپزشکی احترام می‌گذارد.

وی ادامه داد: دکتر خواجه که دارای مدرک دکترای دامپزشکی است، چهره ماندگار سال ۹۷ شده است که سند افتخار استان بوشهر است. استان بوشهر برند آبزی پروری است و دامپزشکی نماد تأمین سلامت در تمام جنبه‌ها بویژه تأمین بهداشت آبزیان است.

 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
دکتر حسین زاده
|
Germany
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
0
1
تا بحال و در همه جا تعداد اعضای نظام دامپزشکی سی وهشت هزار نفر اعلام می شد و به آن غبطه میخوردند ولی ظاهرا" مدتی است این تعداد به کمتر از چهارده هزار نفر تقلیل پیدا کرده !!؟؟ ولی آنرا اعلام نمیکنند !!؟؟ بالاخره ما به کدام آمار اعتماد کنیم !!؟؟
تعداد کل شرکت کنندگان در انتخابات نظام در حدود هفت هزار نفر بوده و اعضای نظام در هر مصاحبه و یا گفتاری ، که خوشبختانه کم هم نیستند و فکر نکنم حکیم مهر بتواند همه آن ها را هم حذف کند ، همیشه توسط ..... مسئولین نظام ، سی وهشت هزار نفر اعلام شده !! بنابراین فقط در حدود بیست درصد اعضای نظام دامپزشکی در انتخابات شرکت کرده اند نه پنجاه و پنج درصد !!؟؟ و این رفتارها و گفتارهای پنجاه و پنج درصدی اصلا" اخلاقی و صادقانه نیست. این روش ، زیبنده یک مسلمان و مسئول دولتی ،در جمهوری اسلامی نیست مگر اینکه ما درک اشتباهی از مسلمانی و مسئولیت در جمهوری اسلامی داشته ایم و یا داریم !!!؟؟؟
اگر ...... مسئولین نظام ( که تا کنون عدم مسئولیت پذیری خود را نشان داده اند ) بگویند تعداد اعضای واجد شرایط ، مثلا افراد بالای شانزده سال !!! عضو نظام ( یعنی آنهایی که پول داده اند ) در حدود چهارده هزار نفر بوده و از بین آنها حدود پنجاه و پنج درصد یعنی هفت هزار نفر در انتخابات شرکت کرده اند !! آن موقع یک پرسش اساسی و حیاتی دیگر مطرح میشود که شما چه کرده اید که موفق به ایجاد ریزش ، بیش از شصت و سه درصدی در اعضای نظام دامپزشکی شده اید بطوری که حتی روسای سابق نظام هم در انتخابات شرکت نکرده اند !!!؟؟؟
در واقع اگر مبنا را بر همان تعداد اعضای رسمی که همه جا از آن تعداد یاد میشود، یعنی سی و هشت هزار نفر بگذاریم ، و اگر تمام همان پرداخت کنندگان پول ، یعنی چهارده هزار نفر ، که واجد شرایط اعلام شده اند را شرکت کنندگان در بازی انتخابات نظام به حساب آوریم ، آن موقع نیز فقط سی و هفت درصد مشارکت در انتخابات ، خواهیم داشت و در واقع ،ما با شصت و سه درصد رای عدم اعتماد به نظام دامپزشکی ، حتی از طرف روساء و مسئولین سابق نظام دامپزشکی ، روبرو خواهیم بود .
از حکیم مهر درخواست دارم بنا به رسالت حرفه ای و اخلاقی و ارق صنفی خود که انشاله در حد اعلای خود نسبت به سایرین است ، چون سکان اطلاع رسانی دامپزشکی را در دست دارید که آثار آن فقط محصور به سرنوشت دامپزشکی در ایران نیست بلکه سرنوشت و سلامتی تمام مردم و کل کشور و حتی کل دنیا در این دهکده جهانی را شامل میشود و از باب اصول وجدانی و اخلاقی ،حتی برای خود نیز باید پاسخگو باشید و در باب حمایت از صداقت و راستی که تنها راه نجات است ( النجاة فی الصدق ) این متن را در بخش دیدگاههای سایت قرار دهید تا ببینیم چرا این روشهای آشکارا ناراست و غیر صادقانه در بین دامپزشکان خریدار دارد !!؟؟
ازکیسه خلیفه نبخشید
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
0
2
مگه قراره با این تعرفه ها کار کنیم!!!!! من فکر کردم این تعرفه ها رو برای دلخوش کنی خودشون نوشتن که بگن دامپزشکی هم مثل پزشکی تعرفه داره.اگه می خواهین واقعا دست گیر دامدار باشید از دامپزشک بیگاری نکشید مثل مرد دست تو جیب یا کیسه میلیاردی خودتون بکنید و از دامدار حمایت کنید و این ........ابازی ها رو هم کنار بذارید.وقتی قشری صداش درنمی یاد و مثل کارگر جماعت تو خیابون نمی ریزه،دیگه بیش از این سوء استفاده نکنید.برای دامپزشک مگه چی کار کردید،این همه انتظار دارید و واقعا اذیت می کنید!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
0
0
متاسفانه تصمیم گیری نهایی تعرفه ها وزارت جهاد کشاورزی است
سید امین قصرفخری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
0
0
سلام
والا دقیقا، تمامشان از دامدار و کارفرما حمایت می کنند، بنده هشت سال براشون صادقانه جون گندم، یه بار تخلف کاری نداشتم، همی آقای .......... سر جریان آقای رفیعی پور که آنموقع رییس شبکه بندر چابهار بود، توی حیاط دامپزشکی استان به بنده بی احترامی کرد، بعد هم عناصرشان سابقه کار بنده را چهار سال اعلام کردند ، جالبه بنده هشت سال بیمه شرکت ها را دارم و سابقه اداره چهارسال است، واقعا خدا بهمون رحم کنه ............
نظر شما
ادامه