کد خبر: ۴۷۸۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
 
 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: با توجه به اینکه تولید گوشت مرغ سبز و مرغ شمال که بدون آنتی‌بیوتیک و ارگانیک بوده، در ابعاد کشتارگاهی نبوده، بنابراین عرضه مرغ با این عنوان در فروشگاه‌های مصداق بارز تقلب و گرانفروشی است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، جلسه کمیته نظارت بر فرایند عرضه مایحتاج عمومی در آستانه عید نوروز در راستای برنامه‌ریزی و هماهنگی برای انجام نظارت‌های لازم بر توزیع اقلام و کالاهای مورد نیاز مردم در آستانه سال جدید با حضور مسئولان در اردبیل برگزار شد .

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در این جلسه اظهار داشت: در راستای جلوگیری از هر گونه تخلفات احتمالی در زمینه گرانفروشی مایحتاج عمومی و اقلام مورد نیاز مردم در آستانه شب عید برخوردهای قانونی با متخلفان در اولویت بوده و تلاش می‌کنیم با این امر از نارضایتی‌های عمومی جلوگیری کنیم.

«ناصر عتباتی» با اشاره به توزیع گوشت به قیمت مصوب در استان افزود:‌ در راستای کنترل بازار و کاهش فشار اجتماعی، بخشی از تولیدات گوشتی به قیمت مصوب در مناطق محروم و حاشیه شهر اردبیل و تعاونی‌های مصرف کارکنان ادارات به میزان مشخص توزیع می‌شود و در این زمینه دستگاه‌های نظارتی کنترل و بازرسی های لازم را خواهند داشت.

وی با اشاره به اعلام آمادگی واحد آرتا جوجه سبلان در زمینه تامین جوجه یک روزه در سال 98 با قیمت ثابت به شرط حمایت‌های دستگاه‌های مربوطه بیان کرد: انتظار می‌رود مسئولان در این حوزه حمایت های لازم را داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با تاکید بر حمایت از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در استان در راستای توسعه و آبادانی آن تصریح کرد: باید تمامی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی بر وظایف خود واقف بوده و در راستای تقویت توان خود تلاش کنند.

عتباتی با تاکید بر تعامل و همکاری هر چه بیشتر دستگاه‌هایی همچون نیروی انتظامی و دامپزشکی برای جلوگیری از قاچاق دام از اردبیل گفت: با توجه به اینکه تولید گوشت مرغ سبز و مرغ شمال که بدون آنتی‌بیوتیک و ارگانیک بوده در ابعاد کشتارگاهی نبوده بنابراین عرضه مرغ با این عنوان در فروشگاه‌های مصداق بارز تقلب و گرانفروشی است.

وی با تاکید بر نظارت هر چه بیشتر در راستای جلوگیری از احتکار کالا در اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر سوله‌های شهرک صنعتی شماره2 اردبیل و واحدهای تولیدی متروکه و غیرفعال براساس گزارش‌های دریافتی به محلی برای احتکار کالا تبدیل شده است که باید با نظارت‌های لازم این موارد کشف و برخوردهای لازم با متخلفان انجام شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با اشاره به راه‌‌اندازی کمپین نوروز را ساده برگزار کنیم به همت امام جمعه اردبیل گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی فعلی راه‌اندازی این کمپین می‌تواند زمینه‌ساز دوری از تجمل‌گرایی و برگزاری ساده‌تر مراسم ایام نوروز شود.

عتباتی با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های فروش بهاره افزود: در راستای جلوگیری از تخلفات در این نمایشگاه‌ها اکیپ‌های نظارتی فعال بوده و با متخلفان برخوردهای لازم را انجام می‌دهند.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
0
5
مرغ ارگانیک در ایران هنوز سر از تخم درنیاورده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
0
2
ای کاش همه ما یاد بگیریم تا فقط در حوزه تخصصی خودمان اظهار نظر کنیم
نظر شما
ادامه