کد خبر: ۴۷۷۷۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

 

جمعی از مرغداران واحدهای گوشتی قزوین با حضور در مقابل دادسرای قزوین خواستار رسیدگی مسئولان قضائی به مسایل و مشکلات خود شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، این عده خواستار رسیدگی به مسایل تولیدکنندگان گوشت مرغ و بازنگری در قیمت گذاری جدید این محصول شدند.

مرغداران حاضر در این گردهمایی عنوان کردند که قیمت تمام شده تولید با قیمتی که از سوی دستگاه ها برای عرضه مرغ اعلام شده تناسب نداشته و به ضرر تولیدکننده است.

یکی از مرغداران که خواست نام خود ذکر نشود گفت: با توجه به افزایش قیمت نهاده ها و خوراک دام، هزینه های تولید افزایش یافته در حالی که دستگاه های ذیربط از جمله دامپزشکی و جهاد کشاورزی مرغداران را ملزم کرده اند با قیمتی که برای تولیدکننده صرفه ندارد، محصول خود را به کشتارگاه تحویل دهند.

وی با بیان اینکه افزایش هزینه های تولید مرغ نباید از جیب تولیدکننده جبران شود،اظهار داشت: این تصمیم در راستای کنترل بازار و تعدیل قیمت ها گرفته شده است اما تصمیم گیرندگان باید بدانند که با این اقدام تولیدکنندگان دچار آسیب شده و در دراز مدت شاهد اثرات منفی آن خواهیم بود.

براساس اعلام مسئولان استانی، از روز گذشته قیمت گوشت مرغ در استان قزوین هرکیلو 11 هزار و 500 تومان اعلام شد.

خبرنگار ایرنا برای کسب نظرات مسئولان ذیربط در خصوص درخواست مرغداران تلاش می کند


 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
0
0
درود بر مرغداران باشرف قزوینی
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
0
0
با سلام
دامپزشکی هیچگونه نقشی در تعیین قیمت ندارد.
بلکه امور دام جهادقیمت را تعیین میکند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
0
0
واقعا ابن ظلم بزرگ به تولیدکنندگان توسط وزارت عملا ضد تولید جهادکشاورزی است که ارز یارانه ای را در اختیار دلالان رانت خوار واردکننده می گذارد و آنها با فروش بیشتر نهاده های دامی در بازار آزاد سود اصلی را به جیب می زنند و به جای پیگرد قضایی این دزدان بیت المال، فشار اصلی را بر تولیدکنندگان می آورند تا ورشکست شوند و واردات گوشت و مرغ سال به سال بیشتر شود.
نظر شما
ادامه