کد خبر: ۴۷۶۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
 
 

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در پیامی به چهارمین کنگره ملی علوم پایه دامپزشکی، حرفه دامپزشکی را از نظر ساختار و ماهیت با مهربانی و مهرورزی آمیخته دانست.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، متن پیام «دکتر رضا مسعودی» سرپرست واحد علوم و تحقیقات به این کنگره که توسط معاون پژوهش و فناوری واحد سرکار خانم دکتر عزیز آبادی فراهانی قرائت شد، چنین است:

با حمد و سپاس به پیشگاه پروردگار عالمیان که بهانه خلقت را وجود نورانی فاطمه زهرا (س) قرار داد و لطف بیکرانش را وابسته عنایتش ساخت.

با عرض سلام و ادب، خجسته میلاد با سعادت زهرای مرضیه (س) را خدمت همه استادان، دانشجویان و پژوهشگران عرصه علم و تحقیق تبریک عرض می‌نمایم.

فرصت مغتنمی است که در این روز مبارک، شما دانشمندان و محققان در افتتاحیه چهارمین کنگره علوم پایه دامپزشکی که به همت دانشکده علوم تخصصی دامپزشکی واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود، شرف حضور دارید. بدیهی است برگزاری کنگره‌های علمی در دانشگاه با هدف ایجاد فضای تعامل و هم‌اندیشی علمی و پژوهشی همواره می‌تواند حامی و مشوّق رویدادهای علمی فراگیر، مشارکت محور و شورانگیز بوده و در راستای کاربردی کردن علم با همراهی نخبگان، فرهیختگان و پژوهشگران متعهد، کارساز باشد.

امید است این گردهمایی علمی بتواند نقطه عطفی در جهت تحول و تعالی علوم پایه و دانش کاربردی دامپزشکی بوده و مراتب پویش و رویش جدید در تاریخ توسعه‌ی علوم ایرانی و اسلامی را فراهم آورد.

همانگونه که آگاهید حرفه‌ی دامپزشکی از نظر ساختار و ماهیت با مهربانی و مهرورزی آمیخته است و بدون تردید کوشش جمعی و فراگیر این خانواده بزرگ در مسیر تأمین بهداشت و سلامت جامعه بیش از سایر حوزه‌ها با حوزه دانشی و پژوهشی علوم پایه مرتبط خواهد بود.

برگزاری این رویداد علمی امکان تبادل آخرین یافته‌ها و دستاوردهای دانش دامپزشکی و علوم پایه را به منظور بررسی عمیق چالش‌های پیش‌رو جهت ارتقا و کارامدی هرچه بیشتر در بخش‌های مختلف و حل مسائل ملی برای اندیشمندان و دانش‌پژوهان به‌ویژه تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیرندگان فراهم خواهد ساخت.

ضمن قدردانی از تلاش کلیه دست‌اندرکاران این کنگره علمی، امیدواریم این نشست و هم‌اندیشی، فرصت‌های علمی و پژوهشی بیشتری را فراهم سازد.

با آرزوی توفیقات الهی و روز افزون

رضا مسعودی
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
1
0
یعنی سرپرست واحد نمی توانست در مراسم افتتاحیه حضور پیدا کند که پیام می دهند؟؟؟
نظر شما
ادامه