کد خبر: ۴۷۶۵۷


سرپرست پایگاه مقاومت بسیج اداره کل از استقرار میز خدمت دامپزشکی تهران در محل برگزاری نماز جمعه تهران تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، سرپرست این پایگاه با اعلام این خبر افزود: در ارائه پاسخگویی به مشکلات بهره برداران محترم اداره دامپزشکی شهرستان تهران، اقدام به استقرار میز خدمت در محل برگزاری نماز جمعه شده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حجت ابن الحسن (عج) اداره کل دامپزشکی استان تهران با اعلام این خبر افزود: در ارائه پاسخگویی به مشکلات بهره برداران محترم اداره دامپزشکی شهرستان تهران، اقدام به استقرار میز خدمت در محل برگزاری نماز جمعه شده است.

وی در ادامه گفت: واحد هماهنگ کننده ای تحت عنوان میزخدمت به منظور دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات دستگاه های اجرایی، ارائه خدمات به موقع و موثر به مردم و همچنین تکریم ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی که عهده دار ارائه خدمات به ارباب رجوع می باشند ایجاد گردیده. 

لازم به ذکر است استقرار میز خدمت دامپزشکی با حضور مسئولین اداره کل دامپزشکی استان در محل نماز جمعه تا پایان سال جاری ادامه دارد.


 
نظر شما
ادامه