کد خبر: ۴۷۵۴۳


 معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور از پیگیری این سازمان برای معرفی آزمایشگاه های موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی به عنوان رفرانس جهانی خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، «دکتر قاسم رضاییان زاده» در نشست مشترک در خصوص گسترش همکاری های علمی و پژوهشی بین موسسه رازی و سازمان دامپزشکی کشور که با حضور مسئولانی از دو طرف در محل موسسه رازی برگزار شد، گفت: معرفی آزمایشگاه های رفرانس موسسه رازی به سازمان جهانی بهداشت دام از اساسی ترین موضوعاتی است که باید دنبال کنیم.

وی، افزایش تعداد آزمایشگاه های رفرانس را شاخصی برای توسعه کشور خواند و افزود: با توجه به تخصص و تجربه های ارزشمند همکاران موسسه رازی و وجود آزمایشگاه های تشخیصی مناسب در این مجموعه، از این ظرفیت برای معرفی به سازمان جهانی بهداشت دام (OIE) استفاده خواهیم کرد.

 دکتر رضاییان با تاکید بر اهتمام جمعی برای اجرای این مهم یادآور شد: امروز ترکیه و پاکستان در معرفی آزمایشگاه های تشخیصی خود به عنوان رفرانس جهانی، با سرعت بالایی حرکت می کنند و کشور ما نیز با داشتن زیرساخت های مناسب و آزمایشگاه های تشخیصی توانمند در موسسه رازی باید رو به جلو گام بردارد.

معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور از جدیت این سازمان برای کمک به موسسه رازی برای توسعه آزمایشگاه های رفرانس خود خبر داد و تصریح کرد: سازمان دامپزشکی در این موضوع به عنوان محور اصلی ارتباطات در مجامع عمل کرده و  در این راه قصور نخواهد کرد.



نظر شما
ادامه