کد خبر: ۴۷۵۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
 
 

این حیوان عجیب الخلقه در تاریخ 7 فوریه در شمال پرادش کشور هندوستان متولد شد که بطور کل دارای دو سر به چسبیده، 4 چشم و دو دهان می باشد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از نمناک، تصاویری که مشاهده می کنید، توسط مالک این گوساله ثبت و به اشتراک گذاشته شده است که متولد شدن این حیوان باعث جذب مهمانان بسیار زیادی در این خانه روستایی گردیده است چرا که مردمان هند این نوع موجودات را معجزه ای از جانب خدای خود می دانند که این واقعا اتفاق و اعتقادی عجیب می باشد .

با این وجود این روزها خبرهای زیادی از متولد شدن گوساله های عجیب الخلقه منتشر می شود. برای مثال اخیرا گوساله ای عجیب الخلقه در جنوب کشور هندوستان متولد شد که تنها یک چشم بسیار بزرگ داشت و مردم محلی به نوبت به ملاقات این حیوان حضور می یافتند تا بتوانند این حیوان را بپرستند و علت اصلی ان هم این است که خداوند این موجود را به عنوان هدیه برای آنها ارسال نموده است و آنها نیز باید متقابلا آنرا بپرستند .

همچنین همان گونه که گفته شد عمر این حیوانات عجیب الخلقه کوتاه است و ممکن است گاها یک هفته و یا حتی کمتر جان خود را از دست بدهند و زمان زیادی را در کنار خانواده اش سپری نکند .

 
 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر خسته
|
Germany
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
0
0
الان این خبر ارزش انتشار داره؟؟؟ خوب ناقص الخلقه زایی امریه طبیعی و نباید از دیدنش شوکه شد!
کلینیسین متخصص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
0
0
با عرض پوزش، این یک عجیب الخلقه دوسر (dicephalus) نیست بلکه یک گوساله عجیب الخلقه (monster) دارای دو صورت (diprosopus) شامل دو دهان بدون دو سر کامل است که به علت تقسیم ناقص زیگوت ایجاد می‌شود. در زمان زایمان، این نقص مادر زادی (congenital defect) موجب سخت زایی (dystocia) می‌شود که برای رفع آن باید به عمل سزارین (Caesarean section) مبادرت نمود. عجیب الخلقه دوسر دارای دو سر کاملا" کامل که از ناحیه گردن تقسیم شده هست. یعنی از گردن به بعد یک تنه واحد است.
نظر شما
ادامه