کد خبر: ۴۷۴۵۵
تعداد نظرات: ۷ نظر


نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس گفت: جلسه ویژه ای در موضوع خروج دام مولد از کشور با حضور وزیر اطلاعات، وزیر جهاد کشاورزی، وزیر کشور و نیروی انتظامی تشکیل شود، چرا که مردم سردرگم هستند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خانه ملت، «حسینعلی حاجی دلیگانی» در نشست علنی عصر دوشنبه، 29 بهمن ماه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با استناد به ماده 195 در خصوص بند 8 اصل 44 بیان کرد: این تذکر در جلوگیری از سلطه خارجیان بر اقتصاد کشور است. الان عدهای دام سبک و سنگین کشور را غارت می کنند، صدها قایق و لنج شبانه دام را از کشور خارج می کنند و از بنادر جنوبی کشور می برند.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: گاهی دام های سنگین را از طریق مرزهای غربی از کشور خارج می کنند، الان در روستاها و شهرها و جای جای کشور دلال ها نفوذ کرده اند و دام ها را با قیمت های بالا می خرند و پول های هنگفتی خرج می کنند حتی بالاتر از قیمت دام ها را می خرند و از کشور خارج می کنند.

وی تاکید کرد: آقای مطهری خواهش میکنم از نیروی انتظامی، وزیر کشور و وزیر جهاد کشاورزی خواهش می کنم جلوی این غارت را که در کشور صورت می گیرد بگیرند، از مجلس می خواهم که جلسه ویژه ای تشکیل شود، این موضوع خطرناکی است که علیه کشور ما در حال انجام است.

حاجی دلیگانی پیشنهاد داد یک روز را در نظر بگیرید و قبل از اینکه جلسه علنی مجلس تشکیل شود وزیر اطلاعات، وزیر جهاد کشاورزی، وزیرکشور و فرمانده نیروی انتظامی بیایند و در این خصوص پاسخ دهند.

وی افزود: مردم سردرگم هستند چرا که از یک طرف از قاچاق دام صحبت می شود و از طرف دیگر برخی می گویند برای خرید دام مجوز داریم، باید به این موضوعات رسیدگی شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه ضربه ای که این افراد به کشور می زنند و متوجه آن نیستند و آثار منفی آن یک سال دیگر حداقل مشخص می شود، مطرح کرد: این افراد دام مولد را از کشور قاچاق می کنند و از همه جا آن را می خرند، با پول های هنگفت دام ها را خریداری کرده و از کشور خارج می کنند. شنیده شده حتی از کشور عربستان پول در اختیار دلال ها قرار می گیرد تا بتوانند دام های مولد را از شهرها و روستاهای کشور خریداری کنند و به بیرون از کشور ببرند و این موضوع نیاز به جلسه ای ویژه و فوری دارد.

علی مطهری رئیس وقت جلسه علنی مجلس در پاسخ به اظهارات این عضو فراکسیون ولایی مجلس بیان کرد: چشم، این موضوع را در هیئت رئیسه بحث می‌کنیم؛ اظهارات طرف مقابل هم باید شنیده شود.

 


انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
0
3
.......................
جلوی قاچاق به شدت گرفته شده و دادستانی و نیروی انتظامی و رئیس ستاد مبارزه با قاچاق نظر شما را قبول ندارند و همگی می گویند جهادکشاورزی آدرس غلط اشتباه می دهد

مشکل اصلبی سوء مدیریت جهادکشاورزی و سیاست های حمایت از دلالان و شرکت های نجومی گرگ صفت وارداتی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
0
0
......... داشته باشین شما هم از عربستان دام خارج کنین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
ما بهش میگیم جیگر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
لفظ عرضه بدتر از جیگره واقعا؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
0
1
پیشنهاد می شود با توجه به بحران های حوزه دام و طیور و ادعای ایشان، ایشان بازداشت و مستندات لازم از ایشان خواسته شود.
سناتور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
0
4
آقا ما یک سوال داریم اجازه هست؟!
چطور عبدالمالک ریگی میشه رو هوا دستگیر کرد به قیمت برگرداندن هواپیمای حامل اون خبیث از مشهد تا بندرعباس!
چطور RQ170 را میشه تو بیابان به زمین نشوند!
ولی نمیشه بفهمی کی جلوی ورود هزاران تن گوشت به مملکت را گرفته؟!
واقعا نمیشه پیدا کرد عربستان پول به کی میده که یه روز دلار راز بازار جمع کنه یه روز گوشت را یه روز چیز دیگه را؟!
به مقامات مسئول بگین فیلم ماجرای نیمروز را ببینند شاید یاد بگیرند
پاسخ ها
سرجوخه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
بابا سناتور!!!!!!!!
سی آی ای!!!!!!!!
ام آی 6!!!!!!!!
راستش را بگو شیطون به کدومش وصلی؟؟؟؟؟
موساد!!!!!!!!!!
حرف بزن!!!!!!!!!
ولی دمت گرم حرف حق جواب نداره
نظر شما
ادامه