کد خبر: ۴۷۳۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر



نماینده مردم شیراز با بیان اینکه کمبود گوشت در بازار وجود ندارد، گفت: عواملی مانند دلالی، سودجویی، منفعت طلبی یک عده سبب شده که در بازار اخلال ایجاد شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایلنا، «علی اکبری» با بیان اینکه سالانه حدود ۹۶۰ هزار الی یک میلیون تن گوشت در کشور مصرف می‌شود، گفت: میزان ۸۵۰ هزار تن گوشت در داخل کشور تولید می‌شود بطوریکه در جهت تامین مایحتاج مردم سالانه حدود ۱۵۰ هزار تن واردات گوشت داریم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۱۱۱ هزار تن گوشت وارد کشور شده است، افزود: این در حالیست که تا دی ماه سال جاری حدود ۱۲۶ هزار تن واردات گوشت به داخل کشور داشتیم که نسبت به سال گذشته ۱۵ هزار تن افزایش داریم بطوریکه تا پایان سال هم واردات خواهیم داشت.

اکبری بیان کرد: اگرچه عده‌ای از افراد اذعان دارند که قاچاق دام در کشور در حال انجام است اما بررسی‌ها نشان می‌دهد این موضوع واقعیت ندارد اما نباید فراموش کرد که قاچاق دام نباید تا این حد در بازار گوشت تاثیر بگذارد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: عواملی مانند عدم نظارت و اخلال در بازار سبب شده که مردم در تهیه گوشت با مشکلات عدیده‌ای مواجه شوند.

اکبری با بیان اینکه بازار گوشت نیازمند مدیریت جدی و قوی است، ادامه داد: با توجه به اینکه بخش گوشت دارای صنف، اتحادیه، سندیکای مستقل است بنابراین نظارت در این بخش نباید تنها توسط دستگاه‌های دولتی انجام شود.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
0
0
مافیا بازی در هر چیزی ،فقط توسط افراد بالا دست انجام می شه بدون زحمت به پول خوبی هم می رسن.
نظر شما
ادامه