کد خبر: ۴۷۲۲۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
 
 

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: سه طرح عمرانی و بهداشتی حوزه دام و طیور در دهه فجر به بهره برداری رسید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «دکتر شهرام موحدی» افزود: برای بهره برداری این طرح ها 52 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی ادامه داد: 50 فرصت شغلی به صورت غیر مستقیم و 39 فرصت شغلی مستقیم با بهره برداری از سه طرح بهداشتی و عمرانی اداره کل دامپزشکی در استان ایجاد شده است.

واحد قطعه بندی و بسته بندی گوشت سفید

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان اظهار داشت: واحد قطعه بندی و بسته بندی گوشت سفید با بیش از 45 میلیارد ریال و اشتغال مستقیم 30 نفر و به طور غیر مستقیم 50 نفر با بیش از یکهزار و 250 متر مربع زیربنا در شهر بهارستان اصفهان به بهره برداری رسید.

آزمایشگاه تشخیص دامپزشکی بخش خصوصی شهر اصفهان

وی تصریح کرد: آزمایشگاه تشخیص دامپزشکی بخش خصوصی شهر اصفهان بعنوان یکی از مجموعه های مدرن آزمایشگاهی، با بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون ریال تجهیز و افتتاح شد.

موحدی اضافه کرد: این آزمایشگاه به طور مستقیم برای 9 نفر اشتغالزایی کرد و در راستای آزمایش های آنالیز کامل خوراک دام و طیور، اندازه گیری میزان فلزات سنگین در خوراک و محصولات دیگر، کشت میکروبی مواد غذایی با منشا دامی توانمند است.

تجهیز و بهسازی ساختمان اداره کل دامپزشکی استان اصفهان

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: عملیات تجهیز و بهسازی ساختمان اداره کل دامپزشکی استان شامل افتتاح سالن جلسات شماره 2، نصب آسانسور، تجهیز و بهسازی آزمایشگاه، تجهیز و بهسازی سیستم های گرمایشی و سرمایشی با حدود 6 میلیارد ریال هزینه بعنوان سومین طرح دامپزشکی همزمان با دهه مبارک فجر مورد بهره برداری قرار گرفت.

استان اصفهان با 23 شهرستان و یک هزار و 831 روستا، دارای 2 هزار و 600 واحد مرغداری صنعتی، 17 کشتارگاه طیور و 33 کشتارگاه دام و بیش از 10 هزار مرکز بسته بندی و فرآوردی فرآورده های خام دامی است.

استان اصفهان با 180 واحد پرورش مرغ تخمگذار با ظرفیت تولید 5.9 میلیون قطعه مرغ و 95 هزار تن تخم مرغ در سال، رتبه دوم تولید تخم مرغ در کشور را دارد.

 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
0
0
اگر از دکتر اخوان رئیس نظام دامپزشکی اصفهان حمایت می شد به جای ۳ طرح ؛ ۳۰ طرح توسط ایشان افتتاح می شد و شاید بیشتر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
0
0
ناشناس افتتاح یا افتضاخ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
0
0
واحد قطعه بندی وبسته بندی مرغ چه ارتباطی به مدیر کل دامپزشکی داره!!! ایشان چه فعالیتی برای احداث وراه اندازی این مرکز کرده اند !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
0
0
مدیر کل محترم برای دامپزشکان چه طرحی را افتتاح نمودند ؟ البته به نظر ایشان شغل حدود 150 نفر دامپزشک داروخانه دار استان را شغل کاذب اعلام نمودند!!! باید کل جامعه دامپزشکی از ایشان تقدیر کنند
نظر شما
ادامه