کد خبر: ۴۷۲۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
 
 

قائم مقام رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در حوزه تجاری سازی و فناوری، با اشاره به حمایت و آمادگی این موسسه برای همکاری با بخش خصوصی، گفت: در حوزه هایی که بخش خصوصی علاقه مند به ورود باشد، آماده همکاری هستیم .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، «دکتر غلامرضا شکری» در خصوص فعالیت های موسسه رازی برای همکاری با بخش خصوصی گفت: موسسه رازی در عمل به تکالیف خود برای کمک به توسعه صنعت واکسن سازی در بخش غیردولتی، از طریق فراخوان از شرکت های خصوصی برای ورود به این بخش دعوت کرده و در چند مورد به توافق و امضای قرارداد رسیده است .

وی افزود: گرچه این موسسه از سال 93 همکاری خود را با بخش خصوصی برای تولید واکسن دامی تب برفکی که جزء استراتژیک ترین واکسن های کشور است، آغاز کرد و با همکاری هم این واکسن را تولید کردند .

دکتر شکری با بیان اینکه موسسه رازی بارها آمادگی خود را برای همکاری با بخش غیردولتی اعلام کرده، یادآور شد: چون ورود بخش خصوصی به حوزه واکسن اتفاقی تازه است و کشورمان تجربه ای در این زمینه ندارد، باید با رعایت قوانین و موازین و نظارت سازمان های نظارتی بستر مناسب برای اجرای صحیح این هدف را فراهم آوریم .

قائم مقام رئیس موسسه رازی در حوزه تجاری سازی و فناوری، همکاری با بخش خصوصی به منظور ثبت محصولات این موسسه در کشورهای  منطقه و اطراف را از دیگر اقدامات موسسه رازی برای حمایت از بخش خصوصی اعلام کرد و افزود: بسیاری از کشورهای اطراف خواستار واکسن ها و سرم های درمانی موسسه هستند و ما برای ثبت محصولات مان در این کشورها، از ظرفیت بخش خصوصی کمک گرفته ایم .

وی اظهار کرد: نقش تاریخی موسسه رازی در تولید فرآورده های بیولوژیک، تحقیقات مرتبط با تولید و تشخیص بیماری های مختلف، این موسسه را به عنوان مجموعه ای ارزشمند در منطقه معرفی کرده و می توان با استفاده از این ظرفیت در صادرات و ارزآوری برای کشور بهره برد .
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
0
0
بزرگترین حمایت از بخش خصوصی افزایش تولید واکسنه
نظر شما
ادامه