کد خبر: ۴۷۲۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

 با تصویب هیأت وزیران و با هدف تأمین نیازهای مصرف جامعه، واردات گوشت با ارز نیما و سود بازرگانی صفر تعیین شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در جلسه روز چهارشنبه هیأت دولت که به ریاست «حجت الاسلام حسن روحانی» رئیس جمهور برگزار شد، وزارت صنعت، معدن و تجارت موظف شد نسبت به توزیع مناسبتر گوشت‌های وارداتی با ارز یارانه ای اقدام کند.

هیأت وزیران همچنین وزارت امور اقتصادی و دارایی را موظف کرد با هماهنگی وزارت جهاد کشاورزی نسبت به تسریع در مراحل ترخیص گوشت از بنادر اقدام کند.

تصویب آیین نامه مربوط به تعهد تولیدکنندگان دام زنده و فرآورده‌های دامی به رعایت ضوابط بهداشتی

هیأت دولت در ادامه، یکی از آیین نامه‌های اجرایی قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه کشور مربوط به تعهد تولیدکنندگان و توزیع کنندگان دام زنده، فرآورده‌های دامی و خوراک دام به رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی را به تصویب رساند.

به موجب آیین نامه مذکور، کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که به نحوی در امور تولید، پرورش، نگاهداری، توزیع، حمل و نقل، عرضه، فروش دام زنده و نیز استحصال، تهیه، عمل‌آوری، جمع‌آوری، نگهداری، بسته‌بندی، حمل و نقل و توزیع فرآورده‌های با منشأ دامی و همچنین خوراک دام فعالیت دارند، موظف به رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی دامپزشکی اعلامی از سوی سازمان دامپزشکی کشور هستند.


 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
0
0
می بینید:

تنها در هنگام مطرح شدن بهداشت و سلامت انسان است که سازمان دامپزشکی مورد توجه قرار می گیرد.

به عبارت دیگر اگر می خواهیم سازمان دامپزشکی و منافع دامداران و مرغداران مورد توجه قرار گیرد بایستی از کانال حساس بهداشت و سلامت عمومی حرکت کنیم و لاغیر.

تاکید کردن بر نقش سازمان دامپزشکی در تولید عملا به هیچ جایی در این کشور واردات زده نرسیده و نخواهد رسید.
نظر شما
ادامه